Arno Lubbinge

Arno Lubbinge Ook benieuwd naar feedback over de webshop Arno Lubbinge? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company9
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Arno Lubbinge met 10/10. Gebaseerd op 9 ervaringen.

Arno Lubbinge 1 beoordeling
Musicbizz Audio Design M.A.D.
Uitstekend (10/10)
Musicbizz Audio Design M.A.D.
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Flexibele voice-over, meedenkend en snelle levering! voldoende keuze in takes. vakwerk!.

Video2Web

Arno heeft een tekst tbv voice-over voor ons ingesproken (zie en luister: https://youtu.be/ybhpcnae2me) , hij heeft het de volgende dag in supergoede kwaliteit aangeleverd waar wij niets aan hoefden te verbeteren. hij heeft de tekst op 2 verschillende manieren ingesproken (zakelijk en meer enthousiast), ondanks onze briefing dat het zakelijk moest zijn hebben wij toch voor de enthousiaste versie gekozen. dit noemen wij creatieve vakmanschap, ipv meedenken vooruitdenken met de klant!.

GUV Uitvaartverzorging
GUV Uitvaartverzorging
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Arno had binnen een zeer korte tijd met zijn mooie heldere stem een keuze menu en een voicemail ingesproken..
en dat voor een zeer laag tarief!.

CorporateTrailer
CorporateTrailer
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Arno is erg flexibel en levert snel bestanden aan. een prettige stem en een fijn persoon om mee samen te werken.

FREQUIN
FREQUIN
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Arno is super flexibel en levert ontzettend snel. hij begrijpt precies wat de bedoeling is. altijd fijn om met hem samen te werken!.

Nashville FM
Nashville FM
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een snelle en goede levering van de opdracht(en).

Fluency

Arno heeft teksten ingesproken voor de tekst-naar-spraaksoftware van mijn bedrijf fluency. het is een erg goede computerstem geworden, waar veel mensen met plezier naar luisteren.

Dabeko BV
Dabeko BV
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, snelle reactie op de vragen en snelle afhandeling van de opdracht.

Kevin Smit Producties
Kevin Smit Producties
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kevin smit producties maakt regelmatig gebruik van arno lubbinge als voice over. altijd binnen 24 uur geleverd in goede kwaliteit.

Bedrijfsinformatie

Professionele voice-over voor bedrijfsfilm, commercial en uitleganimatie
Adres
Soesterveste 16