Ronald Schroor

Keurige levering

prijs / kwaliteit

zoeken naar stopcontacten was lastig, staat alleen in eerste instantie schakelmateriaal en dan moet je zoeken tevens voor de afdekflippers van de schakelaars moet je even zoeken

Christian

Prima. Goed en snel

Wim van Duijn

Correcte en snelle levering van de bestelde materialen.

Ofa Nederland

Ik ken het bedrijf verder niet. Vond de website/webshop op het internet. Prima webshop; overzichtelijk, artikelen eenvoudig te vinden, zeer goede informatieverschaffing. Daarnaast goede prijzen.... Ik ken het bedrijf verder niet. Vond de website/webshop op het internet. Prima webshop; overzichtelijk, artikelen eenvoudig te vinden, zeer goede informatieverschaffing. Daarnaast goede prijzen. Bestelling gaat eenvoudig. Goede communicatie over bestel- en bezorgingsproces. Artikelen de volgende dag in huis. Prima dus!

Zie de hierboven gegeven ervaring.

Geen.

Henk Vennis

Als gebruikelijk bij Stentor ook dit keer snel en correct geleverd.

A van Leeuwen

Goede en snelle afhandeling

Snel en simpel

Bakker

Mooie website -duidelijk en overzichtelijk

goeie merk artikelen te koop

aflever datum zelf kunnen kiezen indien mogelijk?

Anja Hondius

Argento is een uitstekende en service gericht betrouwbaar bedrijf.
Argento is een uitstekende en service gericht betrouwbaar bedrijf.
Heb een bestelling gedaan. Zat 2 verkeerd geleverd product bij. Meteen hebben ze de leverancier gecontact en kreeg ik met 1 dag al het geld retour en kan ik de artikelen opnieuw bestellen. Kreeg code zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. En volgende dag al de spullen weer in huis.
Zeer tevreden dus

Service en snelheid