Anonymus

Levering is te langzam

Monique Veldt

Snelle accurate levering

Suggestie voor nieuw product

geen, wij zijn heel tevreden met het aanbod

J. Vermunt

Correct geholpen, zending iets vertraagd ontvangen. Keurig verpakt in een donkere fles wat de houdbaarheid van de olie ten goede komt.

Geef deze olie nog maar een paar dagen aan de honden, kan nu nog niet veel melden over de kwaliteit. Daarom 4 sterren.
Olie gaat door rauwe voeding en dat lusten ze graag.
Persoonlijk vind...
Olie gaat door rauwe voeding en dat lusten ze graag.
Persoonlijk vind ik een ' optrekpipetje' niet handig en zag liever een spuitje op de fles.

NVT

M. Hallmann

Eenmalig iets besteld, tevreden over levering en product

Er stond op de website dat het product door de brievenbus zou passen, maar het kwam in de vorm van een pakketje dat door een pakketbezorger werd geleverd. Dit was geen probleem voor me maar het was... Er stond op de website dat het product door de brievenbus zou passen, maar het kwam in de vorm van een pakketje dat door een pakketbezorger werd geleverd. Dit was geen probleem voor me maar het was wel anders dan wat er op de website stond aangegeven.

Suggestie voor nieuw product

Verpakking dus wel door de brievenbus laten passen, indien mogelijk

christine Verweij

Prima en snelle leveringen

Heb tot nu toe altijd de vega omega 3 capsules gehad zonder vitamine D maar deze keer bewust gekozen voor een combinatie met vitamine D . Viel mij op dat de capsules naar vis ruiken en dat ik na het... Heb tot nu toe altijd de vega omega 3 capsules gehad zonder vitamine D maar deze keer bewust gekozen voor een combinatie met vitamine D . Viel mij op dat de capsules naar vis ruiken en dat ik na het innemen ervan ook oprispingen heb met een vissige smaak en geur. Hoe is dit mogelijk?

Zie bovenstaande vraag

Carmela Salvo

Snelle service, hoogwaardige kwaliteit

Anik Blessing

Snel en degelijk

José Goes

Duidelijke informatie. Supersnelle bezorgservice!

Tot nu toe niets! Zo doorgaan.

Suggestie voor nieuw product

Daar ga ik over nadenken.

Sybe DE JONG

Prima. Levering was vertraagd, maar werd na een mailtje goed en snel opgelost.

Zorg ervoor dat de flyer per mail wordt verstuurd. Is milieuvriendelijker en zorgt ervoor dat bestellingen niet blijven hangen.

Suggestie voor nieuw product

Keuze voor abonnement met dubbele dosis aan het begin.

Simone Kuiter

Uitstekend!