Informatie over het product

Marianne

De ervaring is goed. Prijs /kwaliteitverhouding is prima en de vloeibare visolie is ijna lekker ;-). En natuurlijk heel fijn dat de producten MSC gecertificeerd zijn!

Nee, ik zou het niet weten.

Suggestie voor nieuw product

Een 1 x daagse capsule zou ik fijn vinden, bij 3 moet je daar wel echt steeds aan denken en ik vind dat persoonlijk niet handig.

Denise

Duidelijke communicatie, mooie missie die aansluit bij hoe ik in het leven sta: duurzaam, kwaliteit en transparantie. Erg prettig!

Geen, het is een topproduct!

Suggestie voor nieuw product

Ik ben zo benieuwd naar de smoothie! Dus geen suggestie voor een nieuw product, maar ik hoop dat hij smaakt in de richting van de Yourzooki smoothie (perzik), want die vind ik super. Alleen koop ik die niet, omdat er xylitol in zit... Mijn hoop is op jullie gevestigd.

J

Prima producten, goede levering (ik zou een track&trace code makkelijk vinden)

Zie hierboven over T&T code. Verder erg tevreden

Willemien

Artikel snel toegezonden, prima service.
Ik kon aangeven op welke dag ik het wilde ontvangen, dat was prettig en dat is ook gelukt.
Ik heb de vegetarische omega-3 smoothie besteld....

Bedrijf functioneert volgens mij uitstekend.

Suggestie voor nieuw product

Omega-3 product - niet in de vorm van pillen, maar wel met een verbeterde smaak.
Citroensmaak om de 'visolie' smaak te maskeren werkt bij mij niet en geeft bovendien het idee dat je een smerig schoonmaakmiddel slikt.

Boukje

Snelle levering. Goed product.

Ans

Duidelijke website, snelle service.

Prima afhandeling van de bestelling.
Tevreden met omega 3 supplementen.

Cansu

Fijne communicatie m.b.t. mijn bestelling en updates. Daarnaast is er gedacht aan de details in vorm van extra informatie over het product en komen er leuke extra's in het pakket.

Zonder moeite een bestelling geplaatst die netjes verpakt de volgende dag in de brievenbus lag.

Hubert

Handige website, eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Top!