Informatie over het product

youness chabli

Ludo is een vriendelijke en behulpzame persoon.
Alleen spijtig dat de bestelling vertraagd is.
De samenwerking België Nederland kan veel beter!
Hopen in de toekomst dat dit zo is...

Betere werking in de toekomst tussen de twee buurlanden

Suggestie voor nieuw product

Misschien de omega 3 mengen met al de B vitamines?

Bianca

Prima , ik kwam er via Jasper Alblas zijn site achter dat dit product bestond, wij zijn thuis niet zo van de vis dus dit vind een goed alternatief . Niet te grote pil om in te nemen voor mijn...

Snelle levering van een goed product. Ik ben overgestapt naar de algenoliecapsules. Geheel of ten dele.
Even nog meer uitproberen. Visolie in hoge doses schijnt niet gezond te zijn. Er zijn...

Suggestie voor nieuw product

Mogelijk een combinatie maken van vis-en/of algenolie met olijfolie. Olijfolie schijnt de goede cholesterol te verhogen.

Telefonisch veel vragen kunnen stellen over de producten, erg fijn! Bestelproces is vlot. Superproducten.

Meer informatie over de producten, maar jullie waren al bezige met nieuwe website met meer info, dus super!

Snelle levering. Goed en eerlijk product. Fijne communicatie.

youness chabli

Top!
Heel vriendelijke en behulpzame meneer(Ludo)
De oprichter van het bedrijf.

Na lang zoeken ben ik terechtgekomen op deze site.
Dit is de beste visolie op de...

Een omga 3 product met een vitamine B-complex plus Vitamine D

Prima overzichtelijk en specialistisch aanbod, gemakkelijk bestellen, duidelijke informatie encommunicatie en voldoende snelle levering

Voor therapeuten beter aangeven dat ze een account kunnen aanmaken bij de eerste bestelling. Ik was het vergeten maar werd er ook niet op geattendeerd

Suggestie voor nieuw product

Blijf bij je leest; het huidige productaanbod voor omega3 is solide en gefocust op duurzame productie: prima

Nee, is prima

Geen suggesties

Wil Costeris

Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten. Men geeft ook goede en duidelijke info over de status van de bestelling etc.