1958 beoordelingen

1958 Reviews

Ellen van der Schaaf

In eerste instantie wilde onze poes er niet aan. Nu lukt het wel met kleine beetjes ‘s ochtends door haar eten heen. En zie haar lelijke bloedplek op haar kopje (agv kaakoperatie) wordt steeds... In eerste instantie wilde onze poes er niet aan. Nu lukt het wel met kleine beetjes ‘s ochtends door haar eten heen. En zie haar lelijke bloedplek op haar kopje (agv kaakoperatie) wordt steeds kleiner.

Kleinere hoeveelheden gebruiken dan aangegeven als dier weigert zijn voer te eten.

Suggestie voor nieuw product

Geen idee voor dit moment!

Lisette

Fijne webshop en vragen worden snel beantwoord.

Stephanie Torfs

Goed product (smaakt niet naar vis!!), hypersnelle levering en abonnementformule is erg slim gezien!

N/A

Suggestie voor nieuw product

Hou de kwaliteit vooral!!!

Ine Theeuwen

Goed, fijne site en snelle levering

Hans Van Laarhoven

Prima; goed informatie, goed product

De geldigheidsduur van de kortingscode is te kort, ik doe 5 maanden met een bestelling

Ibo van der Mei

Dagelijks inname heeft goede uitwerking op de gezondheid

Joyce Steneker

Snel geleverd. Smaak valt tegen.

De smaak! Ik proef echt nog heel veel vis.

Suggestie voor nieuw product

Met Citroensmaak ipv sinaasappel?

Mariska Jansen

Snelle levering en duidelijke informatie

Nvt

Lisbeth Verbruggen

Aangename ervaring met dit bedrijf: snelle levering en goede uitleg over de producten. De gratis staaltjes bij het aangekochte product waren ook leuk.
Ik had de visolie met vitamine d besteld:...
Ik had de visolie met vitamine d besteld: aangename en zachte smaak en geeft geen oprispingen achteraf.

Misschien ook eens proberen met een andere smaaktoevoeging voor mensen die niet zo van die sinaasappelsmaak houden.

Suggestie voor nieuw product

Visolie met andere smaaktoevoeging (er zijn natuurlijk ook de capsules maar niet iedereen -zoals ik- kan makkelijk capsules slikken).

Leen De Boeck

Goed product, snelle levering, geen toevoegingen, puur. Smaak ik persoonlijk niet zo ideaal voor mij. Maar dat is met elke visolie zo voor mij.

Geen Tips

geen suggestie