Informatie over het product

Hans

Via de webshop makkelijk de bestelling gedaan. Snelle levering

Ik vind de informatie over de mogelijkheid van het abonnement onduidelijk, zeker als je voor twee personen of meerdere het wil gebruiken.

D. Berger- de Snoo

Snelle levering. Gebruik het al een paar jaar.

x

neen

Ron Witkamp

Vlotte en snelle afhandeling van de bestelling

Snelle service

Goede ervaringen met dit bedrijf. Bij vragen over producten een snelle reactie van het bedrijf. Snelle levering.
Product kan vaak door brievenbus.

Nee, geen verbeterpunten.

Jenny N

Dit is mijn tweede bestelling van Omega 3 olie bij Arctic Blue. De olie van Arctic Blue is echt licht en zuiver. Dit valt niet zwaar voor de maag. Dit is niet het geval van de Omega 3 olie bij een...

Lepels. Twee van de vier meegeleverde kunststoffen-lepels zijn afgebroken.

ES

Prima, ook telefonisch goed geholpen na een vraag.

Mijn vrouw is uiterst tevreden, helaas lijkt het erop dat ikzelf met jeuk en galbulten reageer, wellicht kan ik uitproberen of het beter gaat als ik heel langzamerhand wen, bijv 1 x p week en dan langzaam opbouwen?

Suggestie voor nieuw product

Zijn er meer mensen die wat allergisch reageren@

Goed en eerlijk product. Vlotte en adequate levering. Beslist zonder vissmaak, ook bij oprisping.

Geen enkel minpunt.

Ineke

Super tevreden over het product en hoe snel het geleverd was.

Het had helemaal perfect geweest als het niet in plastiek verpakt was, al is er moeite gedaan om het tot een minimum te houden. Alle plastiek is te veel als je het mij vraagt.

Judith

Prima en snelle levering van de bestelling.

Suggestie voor nieuw product

Vitamine D toevoegen zo hoeven wij , en ook onze kinderen, geen loss capsule hiervan te nemen.