Reitze Bruinsma

Uitstekende service, prima persoonlijke informatie, snelle levering en leuke attentie op de koop toe!
Overigens prachtige loungeset van mooie kwaliteit!

Persoonlijke service

Geen!

Wilbert W.A. Romijn

Prima levering van een losse lounge fauteuille

Snelle service en heldere communicatie. Zeer veel vriendelijkheid bij het afleveren, mensen hebben lol in hun werk

Eigenlijk niet, zo door gaan !

Johan den Ouden

Prima geholpen en goede levering van de tuinset.

Telefonisch contact en after service was prima.

Bestellen van het totaal pakket bij een tuinzet zou beter kunnen.

Robin Vijt

Goeie levering, goeie service en het belangrijkste goeie kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden

Staan steeds klaar om jou te antwoorden

Poelaert Benjamin

Tweede maal bestelling geplaatst, twee maal goede communicatie gehad en snelle levering door vriendelijke chauffeur

Goede communicatie, snelle levering

Een en al lof over arbrini, goede kwaliteit, snelle levering en top service, zelfs na jaren! Volgende set kopen we zeker weer bij arbrini!

Marisa uit Amsterdam

Super blij mee met mijn loungeset Arbrini. Ben zelf ook “made in Italy” en zoek altijd hoge kwaliteit producten. Fantastische service, prima bezorg gekregen. Personeel met veel kennis en heel... Super blij mee met mijn loungeset Arbrini. Ben zelf ook “made in Italy” en zoek altijd hoge kwaliteit producten. Fantastische service, prima bezorg gekregen. Personeel met veel kennis en heel vriendelijk.

snelle reactie

Niets te zeggen.

Joris van Rooij

Aanrader!!

Zeer klantvriendelijk, snelle levering.

Nee.

Geen verbeterpunten.

Fam. van Elst

Prettig geholpen in de winkel in Eindhoven. Een mooie lounge bank uitgezocht, deze kon dezelfde dag al geleverd worden helemaal top hij staat prachtig in onze poolhouse.

Mooie spullen snelle levering