Hilde Janssens

Online vanuit België een prachtige loungeset besteld, vragen omtrent betaling en levering werden zeer snel en vriendelijk behandeld. Super snelle levering, SMS met preciese levertijdstip,... Online vanuit België een prachtige loungeset besteld, vragen omtrent betaling en levering werden zeer snel en vriendelijk behandeld. Super snelle levering, SMS met preciese levertijdstip, uitgebreide uitleg en onderhoudstips bij montage.

betaling via bankkaart vanuit België zou handig zijn

Zeer goede service, correcte levering naar België

Correcte info, sms’je voor levering, correcte plaatsing zelfs al was ik niet thuis

Betaling met kaart niet mogelijk vanuit België

Persoonlijke aan huis bezorging. Goede uitleg en tips.

Zeer goede en uitgebreide uitleg bij levering over onderhoud en leuke tips.

meubels zijn licht gewicht. oplossing voor minder vatbaar voor de wind.

Laura

Onlangs ongezien een loungeset gekocht via internet. Ik had daarvoor een aantal vragen en die werden binnen een dag beantwoord. Ook denken ze met je mee in oplossingen. De levering gaat in overleg... Onlangs ongezien een loungeset gekocht via internet. Ik had daarvoor een aantal vragen en die werden binnen een dag beantwoord. Ook denken ze met je mee in oplossingen. De levering gaat in overleg met als uitgangspunt de klant staat voorop. De mannen die het kwamen leveren waren ook vriendelijk en netjes. Al met al echt een dikke +++++
Zeer tevreden over onze aankoop. Prijs - kwaliteit is echt goed.

Klantgericht, klantvriendelijk, snelle levering en niet te vergeten goede prijs kwaliteit.

NVT

Everaert

Heel tevreden!
Loungeset snel geleverd. Vriendelijke klantendienst.
Set werd geplaatst en alle karton werd meegenomen.
Leuke attentie

Vriendelijkheid

F. van Dijke

Super blij met nieuwe loungeset!

Snelle reactie op vragen.
Tips en trucs qua onderhoud ed. doorgesproken bij aflevering.
Netjes ter plaatse uitgepakt en loungeset op de juiste plek geplaatst. Alle afval mee retour. Snelle reactie op vragen.
Tips en trucs qua onderhoud ed. doorgesproken bij aflevering.
Set van mooie kwaliteit, erg chique uitstraling.
Betaling bij aflevering.
Levering volledig compleet.
Tevens leuk geschenk ontvangen! Hier erg van genoten.
Tot nu toe after sales niet nodig gehad.

Vooral deze service vasthouden!

Aerts

Heel goede service met een uitgebreide uitleg . De levering was snel en helemaal in orde . Niets op aan te merken !!!

Goede uitleg , prijs kwailiteit zeer goed , snelle en complete levering , super vriendelijk.

Bernie Deblauwe

Zeer tevreden over onze loungeset.
Vlugge levering, duidelijk communicatie, veel uitleg & tips. En zelfs een presentje als extra.

Communicatie.

Carine Sneyers

Wij zijn zeer tevreden over de service. Goede, vriendelijke communicatie met correcte antwoorden op bijkomende vragen. Ook de levering en installatie verliepen stipt, snel en zeer... Wij zijn zeer tevreden over de service. Goede, vriendelijke communicatie met correcte antwoorden op bijkomende vragen. Ook de levering en installatie verliepen stipt, snel en zeer klantvriendelijk. Arbrini staat op mijn favorite lijstje !

Voorafgaande vragen voor advies werden correct beantwoord.

Neen.

Fantastische service. Wij hebben een wicker opbergbox voor onze tuinkussens gekocht bij Arbrini. Echt een mooie mand en hopelijk mogen wij er lang van genieten.
Top bedrijf