Nina

Wij hebben dinsdag een loungeset besteld en vandaag (donderdag) is deze toegekomen. Super kwaliteit, vriendelijke klantenservice! Alles werd voor ons gedragen, uitgepakt en geplaatst. Ze namen al... Wij hebben dinsdag een loungeset besteld en vandaag (donderdag) is deze toegekomen. Super kwaliteit, vriendelijke klantenservice! Alles werd voor ons gedragen, uitgepakt en geplaatst. Ze namen al het afval terug mee. Beter kon niet! Uitstekende uitleg over het product Wij zijn heel tevreden klanten. Bedankt! Wij raden iedereen die een loungeset of tafel,... zoekt deze firma aan. Mooi product en prijswaardig! Nu genieten maar !!!!

Top kwaliteit!
Vriendelijk
Super en snelle service

Niets op aan te merken

Margot

Heel tevreden met mooie loungeset en opbergkoffer :-) Super service!

Andre van Gelden

Meer dan TOP.

Superleuk geholpen

N.v.t.

Peter en Manuela

Zit nu weer op onze x jaar oude loungeset ooit bij Arbrini gekocht en kom tot de conclusie dat hij er nog steeds prima bij staat! Nog steeds heel erg tevreden dus :). Set hele jaar buiten dus de... Zit nu weer op onze x jaar oude loungeset ooit bij Arbrini gekocht en kom tot de conclusie dat hij er nog steeds prima bij staat! Nog steeds heel erg tevreden dus :). Set hele jaar buiten dus de kwaliteit is echt super! Nog steeds blij met onze aankoop destijds! Dat wilde ik even laten weten.

Kwaliteit

F Hogervorst

Super klant vriendelijk, snelle service!

Van den Berg

Correcte service, snel en uitgebreid

kristof herme

Top uitleg en verkoop, goede kwaliteit van lounge set en kussens

Stephanie Van Aerschot

Uitstekende service van antwoorden op e-mail, levering en deskundige uitleg!

Claeys Ronny

Snelle en zeer correcte service.

Frank Cottenie

Top van a tot z.

Reactie Arbrini.nl:

Dank u wel Frank, veel plezier nogmaals van alles toegewenst. Met vr.gr, Arianne Koks, Arbrini