DESMET MIA

LEUK BEDRIJF OM MEE SAMEN TE WERKEN

HEEL KLANTVRIENDELIJK. OOK BIJ DE LEVERING

GEEN

Robberechts

Tevreden over onze keuze !

Vlotte communicatie, en levering

Loungeset besteld bij Arbrini. Werd daarna meteen gebeld om een leverafspraak te maken. Dit kon dezelfde week nog. Super goede en fijne levering, ze namen al het verpakkingsmateriaal van de set ook... Loungeset besteld bij Arbrini. Werd daarna meteen gebeld om een leverafspraak te maken. Dit kon dezelfde week nog. Super goede en fijne levering, ze namen al het verpakkingsmateriaal van de set ook nog mee. In een woord super!!

Goed contact, snelle service, fijne levering

Harry verbaandert

Ongeveer 2 weken terug een nieuwe loungebank gekocht voor op het nieuwe terras. Ik had de telefoon nog niet opgehangen of de bezorger stond bij wijze van spreken al in de tuin. Supersnelle levering,... Ongeveer 2 weken terug een nieuwe loungebank gekocht voor op het nieuwe terras. Ik had de telefoon nog niet opgehangen of de bezorger stond bij wijze van spreken al in de tuin. Supersnelle levering, heel erg tevreden over. Ook de nazorg is perfect en de set zit heerlijk. Ik zou dit iedereen aanbevelen.

Snelle levering, goede service, goed mailcontact

Saskia van der Wulp

Super service!!

Ik ken geen bedrijf met zo n goede service! Echt top

Familie Akkerman

Snelle levering en bereikbaarheid

Kwaliteit producten. Vlechtwerk zit niet strak in het frame. Onderstel krijgt na enkele maanden (in zomerperiode) al roestplekken. Navraag leert dat dit zo hoort te zijn. Wij vinden prijs -... Kwaliteit producten. Vlechtwerk zit niet strak in het frame. Onderstel krijgt na enkele maanden (in zomerperiode) al roestplekken. Navraag leert dat dit zo hoort te zijn. Wij vinden prijs - kwaliteit dan ook zeer onder de maat.

Reactie Arbrini.nl:

Beste Linda,
Beste Linda,
Vervelend te horen dat u niet volledig tevreden bent. Jammer dat daar bij onze klantenservice verder niets over bekend is. Wij proberen altijd zo volledig mogelijk te zijn in de uitleg over onze producten o.a. door een begeleidend schrijven met uitleg. Dat er op RVS aanslag kan komen maar dat u dit kunt verwijderen. Dit is een kenmerk van RVS. Veel mensen noemen het roestvrijstaal maar het is roestvast staal waar aanslag op kan komen maar niet door kan roesten. Ondanks alles wens ik u alsnog plezier van alles toe.
Vr.gr, Arianne Koks, Arbrini

Gejo Kamp

Positieve ervaring. Eenvoudig en makkelijk contact en super service.

Bereikbaar ook telefonisch en goede service

Ed Kuijper

Uitstekende en snelle service

Mooi spul en snelle en vriendelijke reacties op vragen

Frank Canniere

Correcte levering ! Professionele firma

Communicatie met het bedrijf

Houden zo !

Winters

Super vriendelijk geholpen. Topservice. En levering mooi op tijd. Ook mooie barset.

Vriendelijkheid

Website sneller updaten?