Kim

Snelle reactie, klantvriendelijk, denkt met je mee, snelle levering, alles keurig geplaatst, mooie loungeset, goede kwaliteit. Kortom een goed bedrijf.

Veel sterke punten, maar het belangrijkste vind ik het goede contact met de klant.

Josee

Zeer tevreden met de snelle levering en montage van onze nieuwe loungebank!

Snelle reactie op onze vragen, goede tips, denkt mee over de beste indeling en onze nieuwe loungeset stond heel snel op ons terras.

Erwin

Alles is perfect geregeld, supersnel

Product super, Voelt als warm bad het contact met Noud

Ga zo door!

Jackie Reardon

Bijzonder bedrijf die om de klant geeft

Communicatie, kwaliteit meubels, levering

patrick christiaans

Super ervaring!!

Ik kan hier een hele hoop punten opnoemen. Het is gewoon geweldig op alle fronten. Klantcontact, kwaliteit en vriendelijkheid alles is kortom top. Mochten we over een X aantal jaren weer voor een... Ik kan hier een hele hoop punten opnoemen. Het is gewoon geweldig op alle fronten. Klantcontact, kwaliteit en vriendelijkheid alles is kortom top. Mochten we over een X aantal jaren weer voor een nieuwe set gaan dan gaan wij 100% weer terug naar Arbrini. Keep up the good work!

Defrancq

Zeer vlotte en correcte service, top!

Priscilla Hamers-van der Loo

Super fijn geholpen met de samenstelling van onze lounge-set. Geweldige service, kortom een fijn bedrijf om iets te kopen.

CARINE REYNDERS

Aan alle Belgen...net over de grens mooie toonzaal professionele uitleg kwalitatieve meubelen prijs gelijk aan kwaliteit , kortom 100% aan te raden !

super correcte man !!! op alle vlakken uitstekend ! zeer mooie meubelen service uitleg advies top !

Yvette

Super goede ervaring! De bank is super mooi, levering was vlot, hele goede service. Kortom, top!!

Service

Niets!

Ines Inzaina

We hebben vorige jaar een loungset van Arbrini besteld , zijn enorm blij met deze keuze en hebben heel veel plezier met ons nieuwe tuinhoek!

Zeer vriendelijk , heel stipte levering en heel goede service !