Gooitzen van der Schaaf

Wat een slechte service, 7 dagen geleden een aantal producten besteld en nog geen stap verder.

Janssen

Na een maand nog geen spullen geleverd.

E.V. Jochem

Prima service en levering

Cornelis

Alles goed geregeld.

SAM van Peer

Voor veiligheid, adviezen en scholing een prima adres.

Appelo/ CONDORE

Alles goed verzorgt

Van Aarle De Laat B.V. | Colinda van Riel

Ik wacht al 2 weken op mijn bestelling. Dus de levertijd van 1-3 werkdagen gaat hier niet op. Zeer slecht, je wordt niet geïnformeerd over de stand van zaken. Als je belt zegt men: "Oh, deze staan... Ik wacht al 2 weken op mijn bestelling. Dus de levertijd van 1-3 werkdagen gaat hier niet op. Zeer slecht, je wordt niet geïnformeerd over de stand van zaken. Als je belt zegt men: "Oh, deze staan in nalevering"...

Fokko van der Veen

Zeer snelle levering.Prima product.

Seon

Tot nu toe niet echt tevreden. Eerst een verkeerd kledingstuk (anders dan afgebeeld op de website. Deze moest ikzelf vervolgens retour sturen met een schrijven erbij dat ik graag de juiste wilde... Tot nu toe niet echt tevreden. Eerst een verkeerd kledingstuk (anders dan afgebeeld op de website. Deze moest ikzelf vervolgens retour sturen met een schrijven erbij dat ik graag de juiste wilde ontvangen. Hier 3 keer achteraan moeten bellen en mailen. Antwoord uiteindelijk de juiste hebben ze niet meer.
Vervolgens bestel ik 10 veiligheids caps. Na eer tracken trace te hebben ontvangen heb ik na ruim een week nog steeds niets ontvangen. Ik weer bellen en nu blijkt weer dat ze op zijn. Waar ze wel goed in zijn in het mailen of je reviews wil schrijven en na 2 dagen een herinnering sturen. Ik denk dat ze beter ervoor kunnen zorgen dat de juiste artikelen op de site staan en dat als iets er niet is dit melden i.p.v. wachten tot de klant moet gaan bellen en mailen. Trouwens met het bellen ruim 15 minuten in de wacht gestaan.

Tomasz Zegota

Het product op 16 april besteld en nog niet ontvangen. Geen informatie verder over bestelling. Heel slecht!!!