eef de jong

Prima , ik ga verkeerd adres op, werd gebeld en werd naar juiste adres gestuurd , ik werd keurig te woord gestaan.

Rob Kubinek

Snelle levering en uitermate accurate en vriendelijk afwikkeling van de bestelling.

Han Snijders

Snelle en correcte levering

Marjan

Vandaag besteld, morgen in huis...bijna dan. Op woensdag besteld maandag in huis. Of Arbowinkel hier iets aan kan doen weet ik niet. De communicatie over de status van de bestelling was overigens... Vandaag besteld, morgen in huis...bijna dan. Op woensdag besteld maandag in huis. Of Arbowinkel hier iets aan kan doen weet ik niet. De communicatie over de status van de bestelling was overigens prima. Je weet in ieder geval dat je moet wachten.

Dirk

Waardeloos, 1 doffe ellende

Gert Naber/ Naber-Lozeman VOF

Niet goed, ik moest zelf achter mijn bestelling aanbellen en toen kreeg ik te horen dat de bestelling niet met POST NL zou komen maar dat het bedrijf de bestelling zelf af zou leveren. Dat terwijl... Niet goed, ik moest zelf achter mijn bestelling aanbellen en toen kreeg ik te horen dat de bestelling niet met POST NL zou komen maar dat het bedrijf de bestelling zelf af zou leveren. Dat terwijl ik van POST NL wel een trace en track code had gekregen. Intussen heb ik mijn bestelling nog steeds niet terwijl ik de producten wel nodig heb.

Andreas Bakker

Gewoon okee

Martino

Uitstekend geholpen! Snel geleverd!

Schuro Interieurbouw

Snel en betrouwbaar