Lineke Dekker

Slechte zaak hoor, ik zit nog steeds te wachten op de verbanddozen. Al gebeld en waren in bestelling, werden opgehaald. Volgende dag nog 10 andere dozen besteld en die werden wel netjes geleverd.... Slechte zaak hoor, ik zit nog steeds te wachten op de verbanddozen. Al gebeld en waren in bestelling, werden opgehaald. Volgende dag nog 10 andere dozen besteld en die werden wel netjes geleverd. Waarom zijn deze 2 dozen er nog steeds niet?

Harma Knapper

MARCEL DE VRIES

Prima handling

Houtdirect.nl

Er loopt een uren teller mee dat als je voor 15,00 besteld het dezelfde dag verzonden wordt, dit klopt niet. Gisteren besteld voor 15,00 en nu krijgen we net bericht dat het vandaag verzonden wordt.... Er loopt een uren teller mee dat als je voor 15,00 besteld het dezelfde dag verzonden wordt, dit klopt niet. Gisteren besteld voor 15,00 en nu krijgen we net bericht dat het vandaag verzonden wordt. Als je dit niet waar kunt maken laat het dan weg op je website !

H.W. 't hooft

Prima service, goede prijs

Gerwin Schoeman

Stond snel klaar

Nico Van Geldorp

Artikelen voldeden helemaal aan mijn verwachtingen en werden keurig en snel geleverd. Complimenten!

Roger Vliex

Tot nu toe slecht, volgens de site besteld voor 15 uur volgende dag geleverd. Ben al meer dan een week aan het wachten, zelf contact moeten opnemen met bedrijf waar de bestelling blijft, zeggen ze... Tot nu toe slecht, volgens de site besteld voor 15 uur volgende dag geleverd. Ben al meer dan een week aan het wachten, zelf contact moeten opnemen met bedrijf waar de bestelling blijft, zeggen ze sorry, is niet meer voorradig, hopen eind van de week te kunnen versturen. Volgens PostNL is het pakket nog steeds niet aangeboden door hun om verstuurd te worden naar mij toe. Heel jammer dat het bedrijf niet zelf initiatief toont om contact op te nemen met de klant om even toe te lichten wat er aan de hand is en waarom het langer duurt. Op deze manier werkt het alleen maar frustrerend!

H.E.M van der Sluis

Perfect en snel