Lucas Postma

Uitermate slecht

Rutger de Vries

15mei besteld. 15 juni nog steeds geen product mogen ontvangen. Meerdere pogingen om contact te zoeken met de webwinkel, maar helaas nooit iets gehoord. Erg slechte service.

Joost van der Wereld

Erg slecht!
Eerste keer zending met enkel 1 rood hesje. Geen uitleg.
Erg slecht!
Eerste keer zending met enkel 1 rood hesje. Geen uitleg.
Gemaild zou de volgende dag weer zending krijgen. Nu 1 geel hesje en 1 sticker ontvangen. Ik heb maar gebeld en uiteindelijk na 3 zendingen alles compleet.
Communicatie moet dus beterz

Sociale Dienst Drechtsteden, Ada van der Pol

Goede ervaringen, producten worden goed en op tijd geleverd.

Onur Tokmak

Doen niet wat ze beloven

JP

Bestelling wordt niet geleverd

Global Sports Communication

Teleurstellend. Bestelling geplaatst en die blijkt niet in behandeling te zijn genomen. Op de dag van levering gebeld en dat wordt doodleuk verteld: Ow degene die dit zou verzorgen is er niet en is... Teleurstellend. Bestelling geplaatst en die blijkt niet in behandeling te zijn genomen. Op de dag van levering gebeld en dat wordt doodleuk verteld: Ow degene die dit zou verzorgen is er niet en is er niet aan begonnen. Je zou op z'n minst een paar dagen vooraf een update verwachten dat het niet gaat lukken, zodat we nog de kans hebben om zo'n bedrukt hesje ergens anders te regelen.
Kortom heel teleurstellend, helaas....

jean schroen

Jammer, wat er in de box moest zitten, volgens bijgaand lijstje, was niet alles compleet, helaas

Peter Eypen

Wij hebben de bestelling gedaan.... betaald, maar nog niets ontvangen! Dus mijn mening is dat het wel lang duurt! Misschien kunt u dit voor ons even nakijken?

Fourwards

Snelle levering , veel keuze in de webshop