Fysiotherapie Hofmijster Hofmijster

Uitstekende service

Wereldwinkel Sassenheim

Zeer slecht. Een mail dat een product niet geleverd kan worden ondanks dat men het op de website wel te koop aanbiedt. Aangegeven dat ik geen ander product wens. Maar een creditering. Uiteindelijk... Zeer slecht. Een mail dat een product niet geleverd kan worden ondanks dat men het op de website wel te koop aanbiedt. Aangegeven dat ik geen ander product wens. Maar een creditering. Uiteindelijk komt zonder verdere aangkondiging bij de bestelling toch dat product. Mail over product was op donderdag. Maandag mail producten verzonden. Aflevering zgn. steeds vertraagd uiteindelijk op vrijdag geleverd door Post.nl. Terwijl producten die op dinsdag bij een ander bedrijf waren besteld al donderdag door Post.nl waren afgeleverd. Men doet dus of iets is verzonden maar dat is gewoon niet zo. Zeer slechte ervaringen dus.

Hugo van der Zalm

Snelle en acurate levering

John Conte

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd. Goede Maxiflex werkhandschoenen.

Rene van den Berg

Lange wachttijden, op site blijft staan " op voorraad " voor 15:30 besteld morgen in huis, na verkeerde levering ( 1,5 wk na bestelling) 2 weken later de juiste in huis , 2e bestelling was wel... Lange wachttijden, op site blijft staan " op voorraad " voor 15:30 besteld morgen in huis, na verkeerde levering ( 1,5 wk na bestelling) 2 weken later de juiste in huis , 2e bestelling was wel dag later aanwezig. Ondanks het niet de handschoenen zijn die besteld waren moet ik ze toch gebruiken. De maat ( XL) is wel goed. 2e levering werd dan wel gratis geleverd. Maar voor mij nooit weer bij deze firma

Anton KleinJan

Heel goed

CG Knopper

Leuk dat jullie mijn al om mijn mening vragen over uw bedrijf maar ik heb mijn bestelde spullen nog steeds niet ontvangen, terwijl mij toegezegd was: vandaag besteld morgen geleverd. Kan ik dus niet... Leuk dat jullie mijn al om mijn mening vragen over uw bedrijf maar ik heb mijn bestelde spullen nog steeds niet ontvangen, terwijl mij toegezegd was: vandaag besteld morgen geleverd. Kan ik dus niet van opaan

JP van Hoorn

Bestelling geannuleerd, levering duurde te lang.
Bestelling geannuleerd, levering duurde te lang.
Eerst zou het op maandag verstuurd worden, op dinsdag werd gemeld dat het op woensdag verstuurd werd en donderdag verteld dat het pas vrijdag de deur uitging, terwijl ik er echt op aan het wachten was.

Dirk

Besteld en de volgende dag in huis!