Jan Schrijver

Zeer goed

CG Knopper

Zending is goed verzorgd door mij ontvangen. Helaas is de slogan vandaag besteld, morgen geleverd ook voor dit bedrijf niet uitvoerbaar. Heb 3 dagen op mijn bestelling moeten wachten.

Ike Santing

Marianne van Grinsven

Er werd vermeld dat we het product binnen een dag konden verwachten. Dit is niet het geval. Het duurde wel een week of 2.

Jacqueline Driessen

Heb er spijt van dat ik deze gekocht heb, ze zijn veel te duur en niet het materiaal wat ik gewenst had

Fysiotherapie Hofmijster Hofmijster

Uitstekende service

Wereldwinkel Sassenheim

Zeer slecht. Een mail dat een product niet geleverd kan worden ondanks dat men het op de website wel te koop aanbiedt. Aangegeven dat ik geen ander product wens. Maar een creditering. Uiteindelijk... Zeer slecht. Een mail dat een product niet geleverd kan worden ondanks dat men het op de website wel te koop aanbiedt. Aangegeven dat ik geen ander product wens. Maar een creditering. Uiteindelijk komt zonder verdere aangkondiging bij de bestelling toch dat product. Mail over product was op donderdag. Maandag mail producten verzonden. Aflevering zgn. steeds vertraagd uiteindelijk op vrijdag geleverd door Post.nl. Terwijl producten die op dinsdag bij een ander bedrijf waren besteld al donderdag door Post.nl waren afgeleverd. Men doet dus of iets is verzonden maar dat is gewoon niet zo. Zeer slechte ervaringen dus.

Hugo van der Zalm

Snelle en acurate levering

John Conte

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd. Goede Maxiflex werkhandschoenen.