Odair Brito

Snelle service en bezorging

Abbas Al Shamari

Ik word geïnformeerd dat als ik voor 15:00 uur mijn bestelling plaatsen krijg ik hem morgen thuis en dat was waar en hier ben ik blij mee.

Eveline Arnold

Het is een goed bedrijf en ze houden je goed op de hoogte wanneer het pakketje aan komt.

Hendrik Van der wijk

Dit was de eerste keer maar niet de laatste keer

Marion Beerkens

Ik heb een hele goede ervaring...echt super hoor.ik had een foutieve bestelling gedaan en na retournering had ik heel snel mijn geld terug.

Trijnie Braber

Kreeg verkeerde product geleverd, maar dit is tot onze volle tevredenheid opgelost

kuijpers

Snelle levering en betaalbaar

Richard Jeuring

Super snel geleverd!

Josina DenBurger

Helaas veel te laat ontvangen, de verkeerde maat én de verkeerde kleur. gebeld en kan retour zenden, zou geld terugkrijgen. Moet voor het retour zenden bij tóch 7.95 betalen. Dus al met al zeer... Helaas veel te laat ontvangen, de verkeerde maat én de verkeerde kleur. gebeld en kan retour zenden, zou geld terugkrijgen. Moet voor het retour zenden bij tóch 7.95 betalen. Dus al met al zeer slechte ervaring!

O.J.M. Penders

De postverzending heeft niemand in de hand maar het traject daarvoor, dus het beantwoorden en bevestigen van de bestelling wel. De factuur komt daar dan vlot achter aan. Dan kan het wel vlug.