Seon

Tot nu toe niet echt tevreden. Eerst een verkeerd kledingstuk (anders dan afgebeeld op de website. Deze moest ikzelf vervolgens retour sturen met een schrijven erbij dat ik graag de juiste wilde... Tot nu toe niet echt tevreden. Eerst een verkeerd kledingstuk (anders dan afgebeeld op de website. Deze moest ikzelf vervolgens retour sturen met een schrijven erbij dat ik graag de juiste wilde ontvangen. Hier 3 keer achteraan moeten bellen en mailen. Antwoord uiteindelijk de juiste hebben ze niet meer.
Vervolgens bestel ik 10 veiligheids caps. Na eer tracken trace te hebben ontvangen heb ik na ruim een week nog steeds niets ontvangen. Ik weer bellen en nu blijkt weer dat ze op zijn. Waar ze wel goed in zijn in het mailen of je reviews wil schrijven en na 2 dagen een herinnering sturen. Ik denk dat ze beter ervoor kunnen zorgen dat de juiste artikelen op de site staan en dat als iets er niet is dit melden i.p.v. wachten tot de klant moet gaan bellen en mailen. Trouwens met het bellen ruim 15 minuten in de wacht gestaan.

Tomasz Zegota

Het product op 16 april besteld en nog niet ontvangen. Geen informatie verder over bestelling. Heel slecht!!!

Ruud Mutters

Overzichtelijk en goede beschrijving van het artikel. Snelle levering??

Opblaasfiguurshop.nl

Spoedige levering, snelle reacties op mail

Sorba Projects B.V.

Anderhalve week na het ontvangen van de mail waarin wordt aangekondigd dat de artikelen zijn verstuurd, maar eens gebeld waar het spul blijft: blijken de artikelen niet op voorraad te zijn :-(

Rhonda March

Positieff

Gerard

Ze maken hun beloftes over snelle levering niet waar.
In plaats van de volgende dag wordt er drie dagen later geleverd.

Albert Geels

Zeer snelle levering van de brandblusser en als cadeautje een groot pakket mondkapjes .

Adrie Verkuijl

Zeer prettig, en een snelle service

Romy van Aalst

Snelle en uitstekende service