Niels Kolk

Fijne firma

Jarna van Bussel

Snelle levering, duidelijke communicatie en goede artikelen.

Na twee keer een keuze voor e-learning VCA-VOL gemaakt te hebben kwam cursus e-learning VCA -basis in mijn winkelmandje en kreeg ik dus foute cursus. Blijkbaar moet je in uitklap-menu nogmaals -VOL... Na twee keer een keuze voor e-learning VCA-VOL gemaakt te hebben kwam cursus e-learning VCA -basis in mijn winkelmandje en kreeg ik dus foute cursus. Blijkbaar moet je in uitklap-menu nogmaals -VOL kiezen, maar na twee keer duidelijk kiezen is dat verwarrend.
Ook was er geen coulance bij herstel hiervan. Jammer. Zo ga ik mijn collega's niet adviseren van jullie website gebruik te maken

Reactie ARBOwinkel.nl:

Hi Harm,
Jammer om te horen dat je ons niet aanraad bij je collega's ondanks de uitleg en het stappenplan van hoe je deze moest bestellen.
Zoals wij van de week hebben gezegd hebben wij dit...
Hi Harm,
Zoals wij van de week hebben gezegd hebben wij dit doorgegeven aan onze marketing, en kunnen wij hier niet meer aan doen dan dat we gedaan hebben omdat je ook in de verkeerde e-learning te lang was ingelogd.
Ik hoop dat je nu met de nieuwe goed heb kunnen voorbereiden.
Veilige groet debby

Schipper

De eerste keer goede ervaring mee, al ging er iets mis met het online bestellen. De levering was snel. 2 maand later sturen ze dezelfde bestelling nog een keer terwijl ik aangegeven had het niet... De eerste keer goede ervaring mee, al ging er iets mis met het online bestellen. De levering was snel. 2 maand later sturen ze dezelfde bestelling nog een keer terwijl ik aangegeven had het niet besteld te hebben, en overlegt met de crediteuren afdeling had gehad.

Camila Morales/ Gustoso Uitgeest

Goede service

Adriaan Kreuninger

Ervaring is goed. geen problemen ervaren die niet opgelost werden

Martin

E-learning VCA-VOL

Sonja van Zundert

Vlotte service en prima communicatie!