Sidney Prein

Goed en leerzaam

Sterke punten van de cursus

Goede op fris en leerzaam curcus

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Sidney, bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Hilde - ARBO centrum

Top er is goed les gegeven goed verzorgd met een broodje en drinken en theorie is ook goed begeleid en verlopen

Sterke punten van de cursus

Hoogwerker ik vond de praktijk het sterkste punt

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor deze leuke en positieve review! We hopen je eventueel weer eens terug te zien bij een van onze andere trainingen! Met vriendelijke groet, Hilde. ARBO centrum

Herwin Koorman Machine service & Technische dienstverlening

Sterke punten van de cursus

Dicht in de buurt en duidelijk.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Herwin, bedankt voor de positieve feedback! Met vriendelijke groet, Hilde. ARBO centrum

Pieter Heller

Positief, les was goed, eten smiddags super, examen perfect

Sterke punten van de cursus

De manier van lesgeven, vrolijk met af en toe een geintje

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Pieter, bedankt voor deze zeer goed en leuke beoordeling! We hopen je wellicht weer eens terug te zien bij een van onze andere cursussen! Met vriendelijke groet, Hilde. ARBO centrum

Petra Uuldriks

Theorie half dagdeel. Uitgebreide uitleg en mogelijkheid tot vragen stellen.
Praktijk vond ik waardeloos. Eerst mochten de mensen die al ervaring hadden, zodat er dan meer tijd en aandacht zou...

Theorie
Alle middelen voor praktijk aanwezig

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Petra, wat vervelend om te lezen dat je het praktijkgedeelte zo hebt ervaren. Zou je mij misschien een mail kunnen sturen? Zo kunnen we samen kijken naar een passende oplossing. Ook intern zullen wij dit bespreken met onze instructeur, want dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Je kunt mij mailen op: hilde@arbocentrum.nl

Henk Maris / TechniCall Weert BV

Prima, alles perfect voorbereid!

Sterke punten van de cursus

De bijzonder goede persoonlijke begeleiding! De relevante info werd duidelijk gegeven, maakte de cursus interessant.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Henk, bedankt voor de goede en positieve feedback! Fijn om te lezen dat er zoveel positieve punten zijn, ARBO centrum streeft altijd naar 100% klanttevredenheid.

TechniCall Weert BV

Alle info direct per mail ontvangen.

Sterke punten van de cursus

De cursus werd tot tevredenheid van onze medewerker gegeven. Véél persoonlijke aandacht, prettig kleine groep cursisten.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor deze postieve feedback! Goed om te lezen dat onze instructeurs de persoonlijke aandacht waarborgen en dat de cursus zo positief is verlopen.

Vriendelijk en behulpzaam

Geduld met de cursisten
De vrijheid om vaker op de voertuigen te oefenen

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor de positieve feedback. Goed om te lezen dat de cursus zo goed verlopen is!

Titimfahn

Was goed. Duidelijk en verzorgd

Duidelijk

Reactie ARBO Centrum:

Bedankt voor de positieve feedback!

Tseard Vriezema

Prima, vlotte cursus en mooi dicht bij huis. Cursus Hoogwerker 3 keer afgelast i.v.m. te weinig aanmeldingen, gelukkig na 1 telefoontje een passend aanbod gedaan.

Sterke punten van de cursus

Snel en duidelijk van stof waardoor het geen saaie schoolbank-dag wordt.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Tseard, vervelend om te lezen dat de cursus zo vaak is afgelast. Gelukkig hebben mijn collega's dit netjes kunnen oplossen. Fijn dat de cursus uiteindelijk zo goed is bevallen!