SVB Rinia

Keurig en conform afspraak.

Sterke punten van de cursus

Kleine groepen en daardoor voldoend aandacht en tijd voor iedereen.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Silke, bedankt voor deze postieve feedback. We vinden het altijd fijn om te lezen dat de cursus goed is verlopen! Met vriendelijke groet, Hilde. - ARBO centrum

Sterke punten van de cursus

Goede, duidelijke uitleg. Lunch werd verzorgd

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor deze positieve review. We vinden het altijd fijn om te lezen dat een cursus goed is verlopen! Met vriendelijke groet, Hilde. - ARBO centrum

Een goede ervaring, locatie in Best was groot, makkelijk te vinden en had fatsoenlijke machines.

Sterke punten van de cursus

- Vriendelijke Instructeur, nam de tijd bij de presentatie.
- Goede en duidelijke informatie.
- Lunch was netjes verzorgd na het praktijk examen.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor deze leuke en positieve review! We vinden het altijd fijn om te lezen wat onze sterke punten en verbeterpunten zijn. Bedankt voor je mening!

Met vriendelijke groet, Hilde - ARBO centrum.

Theo Klein / AIRPUR

Heb net mijn ervaring opgestuurd die uiterst positief was.

Mocht er in nu of in de toekomst een vacature voor cursusleider of examinator VCA zijn dan ben ik geïnteresseerd.
Theo...

zie mijn vorige mail

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Theo, fijn om te lezen dat je ervaring zo positief was! ARBO centrum blijft groeien en daarom zullen we altijd wel weer nieuwe collega's nodig hebben. Je kunt ons altijd een open solliciatie mailen. Dit kan naar john@arbocentrum.nl
Bedankt voor je mening!

Met vriendelijke groet, Hilde - ARBO centrum.

Goed.

Sterke punten van de cursus

Duidelijke, kort maar krachtige uitleg.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor deze positieve feedback! Goed om te lezen dat de cursus zo goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Hilde. - ARBO centrum

Peter Boerhof

Goed, goede uitleg met af en toe wat humor.

Sterke punten van de cursus

Goede uitleg, regelmatig pauzes zodat het leuk blijft.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Peter, bedankt voor deze positieve review. Goed om te lezen dat de manier van lesgeven door onze instructeurs goed opgepakt wordt! Met vriendelijke groet, Hilde - ARBO centrum

Wesley

Sterke punten van de cursus

Duidelijke uitleg op een leuke manier

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Wesley, bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Hilde - ARBO centrum

Koert van Lieshout

Niets bijzonders, gewoon prima.

Sterke punten van de cursus

Sommige examenvragen werden tijdens het geven van de lesstof al aangegeven.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Hilde - ARBO centrum

bas van swelm/Hogedoorn

Sterke punten van de cursus

goed info veel praktijk oefenen

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Bas, bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Hilde - ARBO centrum

Super geregeld

Sterke punten van de cursus

snel door de stof heen alleen belangrijke punten benoemen.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor de positieve feedback! Met vriendelijke groet, Hilde - ARBO centrum