Goede training die door professionals worden gegeven, zeker een aanrader!

Essie

Dit was de eerste ervaring en deze voelde goed.

Positief, fijne trainer, goed materiaal, goede voorbeelden

Goede, leuke intensieve dag

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve reactie op onze intensieve dag, we zijn blij dat je ervan genoten hebt!
Bij ARBO Centrum streven we ernaar om intensieve dagen zo productief en aangenaam mogelijk te maken, dus het is geweldig om te weten dat jij hiervan hebt kunnen genieten.
Met veilige groet,
Melissa

Luuk van der Bij

Tevreden

Positieve ervaring met een deskundig instructeur. Koffie was niet lekker.

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring over onze deskundige instructeur! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ARBO centrum. Het spijt ons echter te horen dat... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring over onze deskundige instructeur! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ARBO centrum. Het spijt ons echter te horen dat de koffie niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je feedback en zullen dit zeker meenemen om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Met veilige groet,
Melissa