AN-i

Ik waardeer de cursusdagen in zijn geheel als volgt:
Informatie en lesmateriaal is goed, duidelijk en toepasbaar.
De feedback die u krijgt is als positief ervaren.
Het contact met ANi verloopt prettig.
Ik waardeer de opleiding in zijn geheel als volgt:
Het niveau van de opleiding was goed.
De docent is zeer deskundig en brengt nieuwe inzichten naar voren en voegt waarde toe aan de opleiding/cursus.
Wezenlijke verdieping van kennis en inzicht heeft plaatsgevonden.

Anneke Gerritsen / Belastingdienst

Prettig en duidelijk in communicatie. Fijne leerstof om zelfstudie te doen. Strategische dagen zijn verdiepend en erg leerzaam

Jan S.R. van Hal / Van Hal / Prins & Partners

Top!

Els van de Langemheen

Heel positief

Daniëlle Roovers Teleperformance

Erg fijne opleiding op eigen tempo, duidelijke instructies en erg prettige website.

TECHPROOF

Super, persoonlijk en veel praktijk voorbeelden

Kelly Schmitz - Sociaal-Economische Raad

Goede inhoudelijke cursus, fijn contact met het kantoor en de docent. De opleidingsdag na het volgen van de leergang was een waardevolle toevoeging.

Yvette Hagting

Intensief, maar ook heel erg prettig. Het is praktijkgericht. Niveau van de cursus is goed en de informatie zeer uitgebreid.

KrachtWerkt

Ik heb een goede ervaring opgedaan met An-i. Communicatie en begeleiding is goed en de opleiding besteed aandacht aan de vraagstukken in de praktijk en ook de strategie vormt een wezenlijk onderdeel... Ik heb een goede ervaring opgedaan met An-i. Communicatie en begeleiding is goed en de opleiding besteed aandacht aan de vraagstukken in de praktijk en ook de strategie vormt een wezenlijk onderdeel van de opleiding (zoals dit ook in de praktijk van toepassing is).

(Alleen jammer dat nog niet alles van de WAB helemaal correct was verwerkt in de verstrekte stukken. Wellicht is een extra check bij wetswijzigingen dan wel goed om zo de puntjes op de 'i' te kunnen zetten)

Scholten

Fijne praktijkgerichte opleiding met duidelijk studiemateriaal en enorme hoeveelheid recente informatie op de site als naslagwerk.

Jill de Esch

Persoonlijk, op eigen tempo studeren en toepasbaar in de praktijk.