Prima service

Geen onverwachte extra tarieven, duidelijk over bezorging in de mail en een goede selectie om uit te kiezen

Straffelprijzen mogen iets lager worden

Martin

Netjes en snel geleverd. Ook later na telefonisch contact nog plantjes kunnen toe voegen

Duidelijk

N.v.t.

Bjorn Schaeken

Prettig telefonisch contact. Snelle levering en mooie sterke planten.

Voldoende informatie over de eisen van de plant. Wanneer er dingen niet duidelijk zijn, geven ze telefonisch nog extra informatie.

Houd de stock up to date.

Vos

Heel goede ervaring,

Levert snel, betrouwbaar

Ga zo door

Heel groot aanbod met voldoende uitleg. Ik bestelde het beginnerspakket met makkelijke planten 140cm. De meeste planten waren in goede staat , 3 van de 40 vertoonden bruine vlekken en kleine gaten... Heel groot aanbod met voldoende uitleg. Ik bestelde het beginnerspakket met makkelijke planten 140cm. De meeste planten waren in goede staat , 3 van de 40 vertoonden bruine vlekken en kleine gaten in de bladeren. De planten waren heel stevig verpakt! Het enige jammere is dat de naam van de planten niet meegegeven wordt.

Snelle levering , goede uitleg bij de planten

Plantennamen ook meegeven bij pakketten

Meisters

Voor de eerste keer besteld. Ik was echt onder de indruk over hoe netjes alles verpakt, verzorgd en de kwaliteit was. Echt top !!

De verpakking

Etienne Beelen

Zeer goed als was mooi verpakt

romaro

3 van de 4 planten zijn in goede staat

3 plantjes zagen er goed en gezond uit

1 van de mossen die ik besteld heb zijn bedorven en half dood. Ik heb dit plantje dan ook niet kunnen gebruiken en in het bakje gelaten. Vandaar dat ik het bedrijf vanaf dit punt nog niet zou... 1 van de mossen die ik besteld heb zijn bedorven en half dood. Ik heb dit plantje dan ook niet kunnen gebruiken en in het bakje gelaten. Vandaar dat ik het bedrijf vanaf dit punt nog niet zou aanbevelen.

Robert

Geweldig.

N.V.T

Theo

Goed verzorgd en snelle levering

Kwalitijd