M.Sarkisjan

Bij deze bedrijf heb ik eerste keer iets bestelt

Wat ik besteld goed aangekomen

Kan ik niet weten ?

Bart Splinter

Mooie breed assortiment aquarium planten

Breed assortiment
Goede beschrijving
Gebruiksvriendelijke site

zoekoptie in site kan verbeterd worden. Ik kon met geen mogelijkheid de kleikorrels vinden, behalve dan dat ze als optie worden aangeboden bij het bestellen.
Verzenden duurde wel langer dan...
Verzenden duurde wel langer dan beschreven op de site, maar dat zal vast met Covid te maken hebben. Plantjes hebben het (nog) overleefd, ik hoop dat ze sterk genoeg zijn om ook aan te slaan, want ze waren niet helemaal vers meer.

Luc

Had de verkeerde planten gekregen waar ik pas een maand later achter kwam. Heb gelijk foto's gestuurd en gevraagd of nieuwe zou kunnen krijgen. Hier op kreeg ik het antwoord dat ze het morgen meteen... Had de verkeerde planten gekregen waar ik pas een maand later achter kwam. Heb gelijk foto's gestuurd en gevraagd of nieuwe zou kunnen krijgen. Hier op kreeg ik het antwoord dat ze het morgen meteen gaan versturen. Helemaal top dus. Derest van de planten gaat het super mee. Het was goed verpakt en zag er allemaal heel netjes uit.

Goede klantenservice. Top kwaliteit.

Kreeg i.v.m drukte pas 2 weken later reactie

Hennie

Ik heb goede ervaringen, maar mijn laatste bestelling was een ramp

weinig problemen gehad

Als je berichtje stuurt wordt het niet beantwoord (drukte) misschien ?

k

Top

snel, en goede kwaliteit

gn

Jos

Heel goed

Alles

Faye

Je kunt geen afspraken maken

Mooie site, goede prijzen

Tegen betaling a 12,50 extra zou er op 30-12 bij mij bezorgt worden. Het werd al laat op de dag maar er verscheen niets. Tegen 16 uur gebeld, maar er zou geen levering komen. Het aanbod was dat het... Tegen betaling a 12,50 extra zou er op 30-12 bij mij bezorgt worden. Het werd al laat op de dag maar er verscheen niets. Tegen 16 uur gebeld, maar er zou geen levering komen. Het aanbod was dat het per DHL zou komen binnen max 2 dagen en dat vond ik akkoord. Helaas gebeurde er niets, geen track&trace en geen DHL aan de deur. 3 emails en diverse telefoontjes heb ik nu 14 dagen later GELUKKIG mijn geld terug. Ik was er bang voor

Peter Steenveld

Prima goede producten goede info op de site alleen het assortiment mag wel iets groter

Service optimaal

Breder assortiment