David-Lee

Zeer vriendelijk en correct en zeer goede kwaliteit aquarium planten

Goede kwaliteit aquarium planten

Jan Draaijer

Eerste keer wat besteld zeer tevreden

Snelle levering, goed verpakt stevige en gezonde planten

Nvt

G overweg

Goede uitleg op de website over de planten. Bezorging duurde mij iets te lang. Kwaliteit van de planten zijn super. Tevreden klant

Website en kwaliteit van de planten

Levertijd

M. Staats

Makkelijk te bestellen. Goede correspondentie. Netjes verpakt.

Redelijke prijzen. Ruim assortie

Reageren op gestuurde vraag met WhatsApp

Romi

Goede communicatie omtrent de levering. De levering was wat traag, maar gezien de omstandigheden (Corona), kan ik dit volledig begrijpen. Helaas viel het product dat ik ontving wat tegen. Javamos... Goede communicatie omtrent de levering. De levering was wat traag, maar gezien de omstandigheden (Corona), kan ik dit volledig begrijpen. Helaas viel het product dat ik ontving wat tegen. Javamos was voor meer dan de helft bruin (ik las op het internet dat dit weer groen kan worden, dus hopelijk komt het nog goed). De mosballen waren eveneens bruin, maar hier was het minder erg en ondertussen zien ze er al weer mooi groen en gezond uit. De suboptimale omstandigheden van de planten kunnen natuurlijk te wijten zijn aan de levering/de tijd dat ze uit het water waren en ik neem het bedrijf hier ook niet voor kwalijk. De echte afknapper was het feit dat ik een slakje terugvond op één van de mosballen. Heb het slakje verwijderd en de mosballen meteen apart gezet. Tot nu toe lijkt het niet alsof er nog meer slakken hebben meegereisd, maar het kwam toch even dicht in de buurt van een ongewenste slakkenplaag.

Mooie en informatieve website, heel gebruiksvriendelijk.

Nakijken op slakken. Eventueel de planten behandelen (maar dat duidelijk vermelden voor de mensen die slakken/garnalen in een aquarium houden).

PGl

Super!

Goede kwaliteit planten

Verzendingskosten hoog

Soldaat

2 plantjes besteld. 1 was de wortel helemaal af

Susan

Vriendelijke en correcte behandeling

Goede communicatie, bied oplossingen.

Kan er geen bedenken

a.v.arendonk