1977 beoordelingen

1977 Reviews

Henk Plomp

Zeer goed. Nadat Post.nl steeds het bezorgmoment heeft uitgesteld ontving ik de bestelling na 10 dagen. Hierdoor waren de planten in slechte staat aangekomen en hebben ook in het aquarium zich niet... Zeer goed. Nadat Post.nl steeds het bezorgmoment heeft uitgesteld ontving ik de bestelling na 10 dagen. Hierdoor waren de planten in slechte staat aangekomen en hebben ook in het aquarium zich niet meer hersteld. Zonder vragen bood Richard de planten opnieuw op te sturen. Deze keer verzocht om het naar een afhaal lokatie van Post.nl te sturen. De volgende dag heb ik het opgehaald en goede kwaliteit planten ontvangen. De belofte met plant garantie komen ze dan ook volledig na.

Plant garantie

Met DPD verzenden zou ik preferen.

Provo

Verpakking/levering ok,maar er zat geen benaming van de planten bij, ook geen plannetje hoe best planten,en ook geen welke planten vooraan midden achter. Ik heb 1 jaar geleden bij de cocurrentie... Verpakking/levering ok,maar er zat geen benaming van de planten bij, ook geen plannetje hoe best planten,en ook geen welke planten vooraan midden achter. Ik heb 1 jaar geleden bij de cocurrentie besteld en daar was alles dik inorde.vind ik echt wel spijtig.zeker punten om aan te werken.
Mvg provo

Levering

Zie boven

tjonck dirk

Altijd uitstekende service ,correct bedrijf ,zelf als er eens iets misloopt altijd correct .

planten altijd vers

ook bijhorende producten verkopen voor de planten zoals voedingsbodem,grind,voeding , enz

Marjo Lampen

Snelle service

Makkelijke site

Ikzelf

Redelijk goed

keuze aan planten en redelijke prijzen

zorgvuldiger verpakken
voorkom schimmel in het potje; zat in de Alternathera

KENT

Top

Mooie plantjes

particulier

Zeer tevreden

ja

goed is goed

martin

Goede kwaliteit en snelle levering.
ruime keuze aan planten.
prijzen zijn goed.
goed verpakt en altijd snel geleverd.

snelle levering en goede kwaliteit

planten wat minder strak in de folie rollen.

j crijnen

Zeer goed bestel er veel en zeer goede kwaliteit alleen mogen ze goede vaste klanten wel eens af en toe wat extra,s geven een goed gebaar

duidelijke uitleg over de planten en verzorging top

op een ipad zijn de de afbeeldingen slecht te zien van de website

Natascha

Top!