Boogmans

Top er was een artikel niet bij volgende dag opgestuurd

Top

Evert

Uitstekend

Bezorging op tijd. Planten in zeer goede staat ontvangen. Elke plant bestond uit 7 stekken van minimaal 20 cm lang.

Sommige planten zien er in het echt anders uit dan op de website

Dijkstra

Mijn planten zijn niet allemaal in goede conditie gearriveerd. Restitutie werd beloofd. Maar tot nu toe niet gekregen. Ook geen reactie op een mail die ik voor het invullen van de survey stuurde.

Vriendelijk, maar de planten zijn niet zo goed verpakt. Daardoor was ook het en en ander niet goed aangekomen. 2 van de 3 planten hebben zich, omdat ze minder kwetsbaar waren redelijk hersteld. Voor... Vriendelijk, maar de planten zijn niet zo goed verpakt. Daardoor was ook het en en ander niet goed aangekomen. 2 van de 3 planten hebben zich, omdat ze minder kwetsbaar waren redelijk hersteld. Voor degene die, niet herstelde zou ik restitutie krijgen. Tot nu toe niet geregeld.

Zie boven

Prima service

Geen onverwachte extra tarieven, duidelijk over bezorging in de mail en een goede selectie om uit te kiezen

Straffelprijzen mogen iets lager worden

Martin

Netjes en snel geleverd. Ook later na telefonisch contact nog plantjes kunnen toe voegen

Duidelijk

N.v.t.

Bjorn Schaeken

Prettig telefonisch contact. Snelle levering en mooie sterke planten.

Voldoende informatie over de eisen van de plant. Wanneer er dingen niet duidelijk zijn, geven ze telefonisch nog extra informatie.

Houd de stock up to date.

Vos

Heel goede ervaring,

Levert snel, betrouwbaar

Ga zo door

Heel groot aanbod met voldoende uitleg. Ik bestelde het beginnerspakket met makkelijke planten 140cm. De meeste planten waren in goede staat , 3 van de 40 vertoonden bruine vlekken en kleine gaten... Heel groot aanbod met voldoende uitleg. Ik bestelde het beginnerspakket met makkelijke planten 140cm. De meeste planten waren in goede staat , 3 van de 40 vertoonden bruine vlekken en kleine gaten in de bladeren. De planten waren heel stevig verpakt! Het enige jammere is dat de naam van de planten niet meegegeven wordt.

Snelle levering , goede uitleg bij de planten

Plantennamen ook meegeven bij pakketten

Meisters

Voor de eerste keer besteld. Ik was echt onder de indruk over hoe netjes alles verpakt, verzorgd en de kwaliteit was. Echt top !!

De verpakking

Etienne Beelen

Zeer goed als was mooi verpakt