Snelheid / levertijd

cees verkerk

Prettig

komen afspraken correct na

Kennemer Haeve

dat wij gebeld worden of wij nog iets nodig hebben

onze watercooler was stuk (dreven zwarte deeltjes in water bij tappen) andere tijdelijke cooler gekregen. Er wordt niet naar ons teruggekoppeld wat de stand van zaken inmiddels is. Als onze cooler... onze watercooler was stuk (dreven zwarte deeltjes in water bij tappen) andere tijdelijke cooler gekregen. Er wordt niet naar ons teruggekoppeld wat de stand van zaken inmiddels is. Als onze cooler niet gemaakt kon worden zou er iemand langskomen om de houder voor de bekertjes over te zetten.

Arlene Simonis

Erg goed!

Er wordt altijd heel netjes gebeld of wij nog water geleverd willen hebben. Personeel is altijd heel vriendelijk en weet alle vragen te beantwoorden!

Irene Langbroek

Erg prettige ervaring en samenwerking

Het bedrijf onderhoudt goed contact en ik hoef nooit na te denken of ik niet vergeten ben water te bestellen. Ook het onderhoud van de collers verloopt erg fijn. Wanneer er een storing mocht zijn... Het bedrijf onderhoudt goed contact en ik hoef nooit na te denken of ik niet vergeten ben water te bestellen. Ook het onderhoud van de collers verloopt erg fijn. Wanneer er een storing mocht zijn wordt deze heel erg snel verholpen.

Een fijn bedrijf

nee

Positief, vriendelijk personeel.

n.v.t.

n.v.t.

Peter Hoevens

Er wordt altijd netjes gebeld of er nog genoeg water is en word daarna altijd snel geleverd.

Mijn ervaringen met Aqua Light zijn prima. De watervoorraad wordt door Aqua Light goed in de gaten gehouden. Er wordt namelijk geregeld gebeld om te informeren hoe het met de voorrraad staat. Indien... Mijn ervaringen met Aqua Light zijn prima. De watervoorraad wordt door Aqua Light goed in de gaten gehouden. Er wordt namelijk geregeld gebeld om te informeren hoe het met de voorrraad staat. Indien nodig wordt er vervolgens snel geleverd.

De medewerkers van Aqua Light zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ter toelichting:
De medewerkers van Aqua Light zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ter toelichting:
Over de prijs/kwaliteit verhouding kan ik niet echt een oordeel geven, aangezien ik geen gegevens heb over de prijs. Ik kon de vraag niet open laten en heb derhalve de vraag met "goed" beantwoord.

Geen.

Een goede en betrouwbare firma.