contact

Ik weet niet wat ik moet beoordelen de snelle beoordeling die jullie geven aan de Webshop of jullie als site

Nico Ingels

Direct en zonder problemen op de juiste plaats

Robert Stamsnijder

Slecht, niet alle pakketten waren beschikbaar, neigt erg naar Visma (commissie?)

Reactie Appwiki.nl:

Beste Robert, bedankt voor je bericht. Wij kunnen alleen een overzicht tonen van de bedrijven die zich bij ons aanmelden en actief hun gegevens aanpassen. We willen namelijk altijd een actueel... Beste Robert, bedankt voor je bericht. Wij kunnen alleen een overzicht tonen van de bedrijven die zich bij ons aanmelden en actief hun gegevens aanpassen. We willen namelijk altijd een actueel overzicht tonen aan onze gebruikers. Meer informatie over Appwiki vind je op https://www.appwiki.nl/over-ons en over hoe wij werken en geld verdienen vind je op https://www.appwiki.nl/adverteren. Op onze websites is het mogelijk de verschillende software te filteren, sorteren en vergelijken naar eigen wens, waardoor iedereen zijn/haar eigen keuze kan maken. Nogmaals bedankt voor de review en neem voor meer informatie gerust contact met mij op. Met vriendelijke groet, Henk-Jan Kosse Founder Appwik.nl henkjan@appwiki.nl 050-2111665

Wim Kooijman

Handige site. Duidelijke vergelijking van pakketten!

vera

Ik ben opzoek naar een goedkope webshop om zelf mee te beginnen en zag hier veel leuke prijzen. erg fijn!