Prijzen
Nakomen afspraken
Advies en deskundigheid
Communicatie

Optiek van der Weij

Waanzinnig makkelijk in gebruik!
Snel weten hoe nat of droog je bent!

Hele goede en snelle hulp bij vragen!

Staffchain Recruitment 2.0

Wij werken al jaren prettig en constructief samen met Appministrate. Een betrouwbare partner die voor ons het overzicht bewaart in onze financiële administratie. Door hun digitale innovatieve... Wij werken al jaren prettig en constructief samen met Appministrate. Een betrouwbare partner die voor ons het overzicht bewaart in onze financiële administratie. Door hun digitale innovatieve oplossingen volstaat het doorsturen van onze verkoop- en inkoopfacturen om snel en adequaat onze resultaten, debiteuren en crediteuren inzichtelijk te hebben.

-proactief
-creatief
-betrouwbaar

Apostle

Appministrate is behulpzaam en heeft kennis van zaken.
En afspraak is afspraak

Afspraken worden nagekomen en is een betrouwbaar bedrijf

Eigenlijk niet

Juwelier van leeuwen

Nog maar een half jaar klant bij appminitrate, maar vind het erg fijn dat ze bijna alles voor mij regelen en goed ook. Het digitale boekhoudsystheem vind ik handig en ook om alle kleine nonnen via... Nog maar een half jaar klant bij appminitrate, maar vind het erg fijn dat ze bijna alles voor mij regelen en goed ook. Het digitale boekhoudsystheem vind ik handig en ook om alle kleine nonnen via de app door te sturen super handig.

Snelle reactie en doordat het een jong team is zijn ze erg handig met de moderne boekhouding

Sommige facturen worden niet gezien als ik ze per mail doorstuur

Keijman Communicatie & Services

Erg plezierig, eenvoudig, snel en overzichtelijk.
Erg plezierig, eenvoudig, snel en overzichtelijk.
Appministrate voorziet voor mij in een nagenoeg papierloze administratie met alles, altijd en compleet bij de hand, Username en wachtwoord zijn voldoende! Het verantwoorden van zowel inkomsten als uitgaven gaat zo snel en eenvoudig, dat ik dat "on the fly" doe en er geen avonden meer voor hoef te gaan zitten.

Zeer snel uitgaven en inkomsten in het systeem, alles digitaal.
Eenvoudig terugvinden van ingekochte producten die aan een project doorbelast moeten worden.

Appministrate werkt gelukkig steeds aan nog verdere verbetering. Voor mij -als gebruiker- zou het handig kunnen zijn om gedurende de BTW-intervalperioden (maand, kwartaal) inzicht te hebben in de te... Appministrate werkt gelukkig steeds aan nog verdere verbetering. Voor mij -als gebruiker- zou het handig kunnen zijn om gedurende de BTW-intervalperioden (maand, kwartaal) inzicht te hebben in de te betalen BTW.

Rene

Wij hebben de crediteurenadministratie 2 jr. geleden bij Appministrate ondergebracht. De samenwerking is erg plezierig. Het proces verloopt zonder dat we er erg in hebben.

Korte lijnen, weten waar het voor hun klanten om draait, ook ad hoc verzoeken worden snel opgevolgd.

Gewoon blijven doen wat jullie nog pook doen, dat wordt je vanzelf bijzonder.

J.Z. van Leeuwen van Optiek van der Weij te Geldermalsen en Bos brillen te Rhenen

Onze bedrijven zijn twee jaar geleden overgegaan naar een digitale administratie.
Alle facturen worden nu gescand door ons of onze leveranciers en het systeem zet ze op de juiste plaats in onze administratie.
Jaarlijks besparen wij hierdoor veel arbeid en administratie kosten.
Van maand tot maand kunnen wij nu de cijfers en de gang van zaken in onze ondernemingen bestuderen.

Het accountantskantoor Schuijl in Tiel heeft ons snel en goed begeleid bij de overgang naar dit systeem.
Binnen enkele maanden stond de administratie op de rails tot de laatste kalendermaand toe.

De Visionplanner is niet al te handig en onoverzichtelijk, omdat er veel open geklikt moet worden om meer files tegelijk te zien voor een goed inzicht. Afdrukken en staatjes maken is moeilijk te... De Visionplanner is niet al te handig en onoverzichtelijk, omdat er veel open geklikt moet worden om meer files tegelijk te zien voor een goed inzicht. Afdrukken en staatjes maken is moeilijk te doen, omdat het niet past in een A4 formaat.

Marcel Vermeij

Word altijd snel en vriendelijk geholpen, en voorzien van juiste info en advies

altijd snelle reactie en altijd bereikbaar

Betuws Planten Centrum BV

Dit programma werkt zeer eenvoudig, makkelijk te gebruiken, duidelijk en niet te veel nutteloze info.

Snelle feedback indien nodig

houden zo!

Roel de Vries

Ik heb prettig contact met Gerwin en collega's. Ze maken heldere afspraken en hebben veel vakkennis.

Zijn betrokken bij een goed resultaat. Zorgen dat alles werkt zoals ik het fijn vind.

Nog geen opgemerkt.