Prijzen
9.5/10
Advies en deskundigheid
Communicatie

ZZP'er

Ik ben tevreden over de dienstverlening. Er wordt snel gereageerd op mailtjes, vriendelijke toonzetting en correcte verwerking van de gegevens.

Snelle reactie op vragen.

Ik vind persoonlijk de prijs aan de hoge kant (ik zie het echt als een luxe die ik mijzelf gun). De relatie is vrij formeel, mag wat informeler wat mij betreft.

Zorg en welzijn Nederland B.V.

Appministrate is goed bereikbaar en werkt secuur. Gebruiksvriendelijke apps. Ervaring is dat alles in goed overleg gaat met een duidelijke uitleg.

Bereikbaarheid en snelle verwerking.

Op dit moment geen verbeterpunten.

Leads2Travel

We ervaren de samenwerking als prettig, open en direct.

De administratie is telkens op tijd bijgewerkt en waar we zelf iets vergeten zijn, attenderen de mensen van Appministrate ons hierop. Super!

H.C. van Dam

Ik als zzper vind fijn om niet al te lang met administratie bezig te zijn, en door middel van de ze app gaat nu alles digitaal en ik vind dat ideaal.

Goede communicatie en uitleg over de werkwijze van de app!

Motioneer

Ik gebruik appministrate nu ongeveer een jaar. Het is nu een vaste workflow.

Snelle eenvoudige verwerking van mijn administratie. Ik kan alles onmiddellijk op het moment zelf verwerken en weer door met de orde van de dag. Goede feedback op moment dat een scan wel of niet is verwerkt.

De foto's in de app kunnen bewerken (achtergrond er af halen bijvoorbeeld)

Brasserie 't Heere Huys

Eenvoudig en inzichtelijk programma

Fijne begeleiding, direct contact bij vragen

Het mailadres zou iets makkelijker en korter mogen

Stylemaster

Onze ervaring met Appministrate is positief. We houden van korte lijnen en snel schakelen. Appministrate speelt hier goed op in. Bovendien zorgt Appministrate ervoor dat wij bijna geen tijd meer...

Snel schakelen, korte lijnen, heldere communicatie en eenvoudige verwerking van administratie

Huibers Engineering

Erg fijne werkwijze, vooral dat je je in- en verkoopfacturen gemakkelijk via de mail, of via de app op je telefoon in kan sturen. geen 'papieren rompslomp'.

Heldere communicatie, altijd 1 vast aanspreekpunt. Ook gaat Appministrate met de tijd mee.

Ga zo door....!

Anton Doeleman van Doeleman Buiteninrichters BV

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk programma.

Je hele ad(app)ministratie binnen handbereik waar je ook bent.

Een eenvoudiger emailadres voor het insturen van de facturen (crediteuren).

Optiek van der Weij

Waanzinnig makkelijk in gebruik!
Snel weten hoe nat of droog je bent!

Hele goede en snelle hulp bij vragen!