pjergla

Snelle levering!

gratis proefjes bij de bestelling; snelle levering

n.v.t.

Stefani Ilic

I'm an english speaking person and the experience buying has been great.

Track and trace service is great. Delivery is timely, no complaints.

Snelle service, uitgebreid assortiment, prima prijzen en niet kinderachtig met de gratis samples; fijn!

A. Ambagts

Middelmatig, toen ik bestelde was het op voorraad, maar toch bleek het uitverkocht en was het niet meer voor onze vakantie binnen.

De mail die ik gestuurd heb werd snel beantwoord

Zorg dat de site up to date is zodat mensen daar hun bestelling op af kunnen stemmen

Bestellen en snel geleverd vind ik belangrijk. Deze apotheek voldoet ruimschoots aan deze tegenwoordige eisen van deze hedendaagse maatschappij.

De snel- en correctheid van het te leveren product.

Geen.

Dit is de eerste keer dat ik wat heb besteld.

Veel keuze uit producten

Volgens de site was alles op voorraad. Later bleek dat een product niet leverbaar was. Raar als op de website staat dat er voorraad genoeg was. Anders had ik alles liever in 1 keer bij een andere website besteld.

Mijn bestelling zou naar een afhaalpunt worden gebracht. Maar blijkbaar was er een storing waardoor dit niet lukte. Ik kreeg een mail dat het toch naar mijn huisadres gestuurd zou worden. Zonder te bellen/mailen of ik hiermee akkoord ga. De reden dat ik mijn pakket niet thuis laat bezorgen is omdat ik niet thuis ben en niet wil dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd. Uiteindelijk bleek het toch bij het afhaalpunt te liggen. Jammer dat de communicatie zo slecht is.

Wederom helemaal goed en erg snelle levering.

Monique van Assem

Eigenlijk bestel ik liever via Apotheekenhuid.nl dan dat ik hiervoor op zoek moet naar een winkel met de merken die ik doorgaans gebruik. Helaas is mijn favoriete merk Louis Widmer uit het...

Keurige, snelle service

Ik ben een nieuwe zeer tevreden klant die zowel telefonisch als met betrekking tot de levering van de producten zeer tevreden.

Snelle levering.

Fijn bedrijf. Snelle levering. Altijd reactie terug.

Reageren snel. Netjes een kaartje erbij dat je kunt sparen. Geven korting.