Medewerker Janny denkt altijd mee, weet altijd indien nodig een alternatief en neemt op eigen initiatief contact op met de huisarts als die weer eens laks is of nalatig.

Een 10 betekent voor mij: alles gaat goed! En dat is bij deze apotheek al vanaf het begin een gegeven. En dat niet alleen feitelijk t.a.v. de medicijnverstrekking maar zeker ook t.a.v. de... Een 10 betekent voor mij: alles gaat goed! En dat is bij deze apotheek al vanaf het begin een gegeven. En dat niet alleen feitelijk t.a.v. de medicijnverstrekking maar zeker ook t.a.v. de klantgerichte (zoals zij zelf zeggen 'zorggerichte') en zeer plezierige communicatie

Terpstra

Alle tijd en aandacht en begrijpelijke uitleg over medicijnen qua gebruik, dosering en bijwerkingen, omdat ik een keer aangaf niet op tijd te komen om medicijnen te kunnen ophalen, bood men zelfs... Alle tijd en aandacht en begrijpelijke uitleg over medicijnen qua gebruik, dosering en bijwerkingen, omdat ik een keer aangaf niet op tijd te komen om medicijnen te kunnen ophalen, bood men zelfs aan ze na werktijd te bezorgen.

Ik word altijd vriendelijk geholpen, weinig wachttijd en indien nodig krijg ik informatie.

Hans

Perfecte bediening, deskundig, bij onogelijkheden hoor je dat dan ook. gewoon zoals het hoort.