Ze zijn erg vriendelijk en behulp staan staan altijd voor de mensen klaar en je word er super geholpen zoals het hoort ze zijn top

cisca hakkert

Wij zijn over gegaan van de Benu apotheek de Rozet, omdat het daar een grote puinzooi is, mijn ogen gingen open hoe het ook kan bij een apotheek. Ben zeeeeeer tevreden zou iedereen aanraden over te... Wij zijn over gegaan van de Benu apotheek de Rozet, omdat het daar een grote puinzooi is, mijn ogen gingen open hoe het ook kan bij een apotheek. Ben zeeeeeer tevreden zou iedereen aanraden over te stappen

Willem Wegenaar

Zij zijn vriendelijk kennen mij en spreken mij op de juiste manier aan. Zij helpen mij als ik vragen heb over een bepaald medicijn en ze denken mee over de langdurigheid van het gebruik. Zij willen... Zij zijn vriendelijk kennen mij en spreken mij op de juiste manier aan. Zij helpen mij als ik vragen heb over een bepaald medicijn en ze denken mee over de langdurigheid van het gebruik. Zij willen net als ik geen medicijnen weggooien die te veel zijn besteld. Wat betreft de wachttijd voordat ik geholpen wordt komt niet voor. Prima apotheek. Beter dan de vorige apotheek waar ik soms meer dan 20 min moest wachten voordat ik geholpen werd en iedere keer komen ze met dat de medicijnen die ik gebruikte niet meer geleverd werden terwijl zij ze gewoon niet inkochten ondanks dat het op het recept stond.

Yvonne Jager

Omdat ik helemaal tevreden ben. Een 10 had ook gekund!

De prettige benadering en serieus genomen worden.

G. Jansen

Kundig service vriendelijke ethisch. Begrijpen als het persoonlijk is of een soort van delicate onderwerp.
Bijzonder te vreden over de dames

Heerlijk relaxte apotheek met bijzonder deskundig vriendelijk en betrokken personeel

Nancy

Vaste klant ivm chronische ziektes, fijn betrokken en vriendelijk deskundg personeel, niets is teveel voor ze, top gewoon

Judith

Niets is teveel voor de medewerkers.
Leuke persoonlijke behandeling.
Zelf heb ik het niet nodig, maar bij mijn moeder helpen ze altijd een oplossing te vinden mocht dat nodig zijn. Niets is teveel voor de medewerkers.
Leuke persoonlijke behandeling.
Ook met eventuele vragen kan je altijd terecht en krijg je daar antwoordt op of zoeken ze dit voor je uit.