Jammer dat de apotheek heeft besloten eerder te sluiten. Als je fulltime werkt in arnhem, lukt het niet voor half 6 in Westervoort bij de apotheek te zijn. In deze 24 uurs economie had ik ruimere... Jammer dat de apotheek heeft besloten eerder te sluiten. Als je fulltime werkt in arnhem, lukt het niet voor half 6 in Westervoort bij de apotheek te zijn. In deze 24 uurs economie had ik ruimere openingstijden verwacht. Niet alleen om medicijnen af te halen dit kan middels de kluis, maar wel voor overige zaken.

Zeer vriendelijke medewerkers, fantastische service en altijd alles in orde!

Ben sinds kort overgestapt naar deze apotheek. Wordt snel en vriendelijk geholpen, nog geen wacht tijden gehad

Accuraat, snel en over het algemeen zeer behulpzaam

Er is alle tijd voor de klant nooit druk. Medewerkers zijn vriendelijk. Medicijnen die je moet kopen zijn vaak voorradig.

g.nijhof4@chello.nl

Vriendelijke en behulpzame mensen .

Karoline

Goede en betrouwbare service. Je krijgt altijd de juiste aantallen medicijnen en ze maken geen fouten of leveren maar de helft van je recept. Echt heel goed.

Ze staan altijd voor je klaar. Er is eigenlijk nooit een wachttijd. Ben zeer tevreden over deze apotheek. In het verleden bij andere apotheken geweest en daar was het heel anders en veel minder... Ze staan altijd voor je klaar. Er is eigenlijk nooit een wachttijd. Ben zeer tevreden over deze apotheek. In het verleden bij andere apotheken geweest en daar was het heel anders en veel minder goed.

Hebben ons altijd uitsteken geholpen en klaar gestaan en houden zelfs iets meer op voorraad voor mij