Vriendelijke en deskundige medewerkers en een goede service.

Peter van Elk

Ik geef geen 10 omdat ik vind dat ik te laat bericht krijg over mijn herhaalrecept. De laatste keren heb ik zelf moeten bellen omdat ik nog maar voor een paar dagen medicijnen had.Dat is een... Ik geef geen 10 omdat ik vind dat ik te laat bericht krijg over mijn herhaalrecept. De laatste keren heb ik zelf moeten bellen omdat ik nog maar voor een paar dagen medicijnen had.Dat is een verbeterpuntje.

Klantvriendelijk . Bijna geen wachttijd Goede uitleg betreft medicijnen Dik tevreden over deze apotheek.

Jan Iedema

(Te) Vaak moet ik de volgende dag terugkomen om mijn (nieuwe) medicijnen te krijgen .Ik denk echter dat dat tegenwoordig bij meerdere apotheken het geval is.Dus verder alle goeds alle goeds over... (Te) Vaak moet ik de volgende dag terugkomen om mijn (nieuwe) medicijnen te krijgen .Ik denk echter dat dat tegenwoordig bij meerdere apotheken het geval is.Dus verder alle goeds alle goeds over ONZE apotheek.

Fons Voets

Fijne apotheek met zeer leuke medewerkers en een uitstekende apotheker.

bep bredenoord-duyts

De zeer vriendelijk benadering en de deskundigheid en hulpvaardigheid van de apotheek is voortreffelijk. Ik heb deze apotheek bij vrienden en bekenden van harte aanbevolen.

Afina

Het is gewoon een prima apotheek, ik geef nooit hoge cijfers want dingen kunnen altijd beter maar ik ben heel blij met deze apotheek.