De medicijnen worden snel en op een toegankelijke wijze geleverd. Altijd prettige communicatie aan de telefoon.
Ik gebruik de afhaalkluis, ideaal! De apotheek zorgt ervoor dat de last minute voorgeschreven medicatie thuis wordt bezorgd. Nu wordt alleen de uitleg over het medicijn schriftelijk verstrekt. Extra aandacht voor een persoonlijke uitleg zou fijn zijn voor mensen die gebruik maken van de afhaalkluis.

Vriendelijk en deskundig. Geen lange wachttijden. Krijg bericht als medicijnen klaarliggen. Bezorging mogelijk als ik medicijnen niet kan ophalen.

Anke Bakker

Deskundig personeel, behulpzaam, vriendelijk, toegankelijk.
kortom een heel prettige apotheek.

Andere mensen kunnen meeluisteren naar de tabletten die je gebruikt
En hun conclusies daaruit trekken.soms is een aparte kamer een aan-
Radar.

Deskundige mensen die erg betrokken zijn. Zoeken zelf actief zorgvuldige afstemming bij vragen rondom medicatie en koppelen terug.
Mbt vraag 8 +9 heb ik 'weet niet' ingevuld. Bij 8 omdat ik...
Mbt vraag 8 +9 heb ik 'weet niet' ingevuld. Bij 8 omdat ik nog geen jaar bij de apotheek zit, bij 9 omdat het niet aan de orde is omdat dit met andere hulpverleners besproken wordt en de medewerkers van de apotheek juist heel discreet zijn.

Wordt goed geholpen en als ik een vraag heb beantwoorden ze hem.

Jan Voorhaar

In alle opzichten een uitstekende apotheek