Deskundig, betrouwbaar, zorgvuldig, vriendelijk, vlot

Klantgericht, vriendelijk en deskundig. Zeer goed bereikbaar aan de telefoon en denken in oplossingen en niet in problemen. Afhaalservice herhaalrecepten werkt perfect. Afhaalkluisje een geweldige... Klantgericht, vriendelijk en deskundig. Zeer goed bereikbaar aan de telefoon en denken in oplossingen en niet in problemen. Afhaalservice herhaalrecepten werkt perfect. Afhaalkluisje een geweldige verbetering. Toen ik met spoed een recept voor mijn vrouw moest ophalen bleven ze langer open om mij van dienst te zijn.

De medicatie wordt op tijd in het kluisje gedaan en ze zijn telefonisch goed bereikbaar

Ik vergelijk deze apotheek met de vorige die we hadden(zijn namelijk verhuisd) en dat is een wereld van verschil!! Top!

Goede begeleiding en iedere 3 maanden worden de herhaal medicijnen automatisch bezorgt, je hoeft daar zelf niet op te letten of door te geven aan zorgdomein.

Er is een volledig vertrouwen in alle handelingen die men doet zoals uitleg, bekendheid met de medicijnen en altijd op een vriendelijke manier. Kortom, wij zijn heel tevreden met deze apotheek. En... Er is een volledig vertrouwen in alle handelingen die men doet zoals uitleg, bekendheid met de medicijnen en altijd op een vriendelijke manier. Kortom, wij zijn heel tevreden met deze apotheek. En dit is met recht een 10 waard.

J. van Es - de Mol

Hele prettige, vakbekwame en vriendelijke mensen.

E. van Es - de Mol

Er werken hele prettige, vriendelijke en vakbekwame mensen.