Koelewijn

Waardeloos, de klant is de dupe en betaalt de eigen bijdrage die niet vergoed wordt dubbel!!! De zorgverzekeraar wijst naar de apotheek en die geeft doodleuk aan dat ik onmogelijk een bijdrage kan... Waardeloos, de klant is de dupe en betaalt de eigen bijdrage die niet vergoed wordt dubbel!!! De zorgverzekeraar wijst naar de apotheek en die geeft doodleuk aan dat ik onmogelijk een bijdrage kan hebben betaald. Slechte service

Helpful and make the repeat prescription process easy

Een uitermate vriendelijke behulpzame medewerkster heeft mij geholpen

Altijd als ik vragen heb wordt ik heel goed geholpen, ik hoef nooit te lang te wachten en iedereen is altijd heel behulpzaam en vriendelijk. Kortom, alles is goed geregeld.

Korte wachttijd, vriendelijke medewerkers, goede uitleg

Ik heb ooit panthoprazol geslikt, maar ben daar zelf mee gestopt omdat ik het niet nodig vond, omdat ik vaak in de tropen kom en dan niet goed is. De medewerker bleef aandringen dat ik het wel moest... Ik heb ooit panthoprazol geslikt, maar ben daar zelf mee gestopt omdat ik het niet nodig vond, omdat ik vaak in de tropen kom en dan niet goed is. De medewerker bleef aandringen dat ik het wel moest gebruiken, dit vond ik niet plezierig