In vind het belangrijk dat je gemakkelijk binnen kan stappen; en dan ook (redelijk) snel geholpen wordt.
Het nummersysteem voor volgende klant is alleen vanuit de wachtruimte waar je zit zichtbaar.
Ik weet niet of proactief informeren bij het apotheek bedrijf hoort maar ik heb nog nooit een "tip" gekregen. Zo van : "er zijn andere / nieuwe medicijnen beschikbaar die misschien ook wel iets voor u kunnen zijn. Bespreek dat eens met je arts.

De zorg is doeltreffend, maar soms passen verschillende medicijnen niet bij elkaar, dat wordt dan niet medegedeeld.

Vriendelijke mensen die enorm meedenken en uiterst zorgvuldig zijn in hun werk. Zorgen bij onduidelijkheden van arts/recept voor duidelijkheid en oplossingen. Ik word altijd zeer goed geholpen.

Vaak lang wachten en 1 balie open terwijl er meerdere medewerkers rond lopen

Goede service, goed toegankelijk en deskundig personeel.

Erna

Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Krijg altijd een adequaat antwoord op welke vraag dan ook.

Deskundigheid en goede uitleg over gebruik medicijnen.

Ik heb geen klachten…maar niemand is perfect ( dus 10)