Het ligt eraan door welke medewerker ik geholpen wordt, de ene denkt mee, de ander wil mij iets opdringen om een vervangend produkt te nemen omdat de verzekering iets niet vergoed, het ligt er echt... Het ligt eraan door welke medewerker ik geholpen wordt, de ene denkt mee, de ander wil mij iets opdringen om een vervangend produkt te nemen omdat de verzekering iets niet vergoed, het ligt er echt aan wie helpt.
Ik overweeg om naar een andere apotheek te gaan. Dit ligt met name aan het beleid van de alphega apotheek

Catharina

Het is een fijne zaak, wachttijd niet te lang, men neemt tijd voor je als je aan de beurt bent, goede informatie en zeer vriendelijk personeel.

Niet altijd vriendelijk, Aan de telefoon ook niet altijd prettig te woord gestaan. Ook soms lang duurt voordat je je herhaalmedicijnen op kan halen.

Geweldige apotheek met deskundig personeel. wordt altijd super goed geholpen!!

De samenwerking tussen mij. de apothekers en de apotheekassistenten werkt perfect. Aangezien er altijd wel een kleinigheid beter kan: geen 10, maar een 9.

De waardering is mede afhankelijk van de apotheekmedewerkers. Soms vind ik dat een medewerker niet vriendelijk is en geen vraag wil beantwoorden maar verwijst naar de bijsluiter. Gelukkig zijn de... De waardering is mede afhankelijk van de apotheekmedewerkers. Soms vind ik dat een medewerker niet vriendelijk is en geen vraag wil beantwoorden maar verwijst naar de bijsluiter. Gelukkig zijn de meeste medewerkers wel vriendelijk en beantwoorden een vraag over een nieuw medicijn naar tevredenheid.

Goede ruime opzet, door nummertjes automaat duidelijkheid over wachtrij. Bij veel wachtenden springt er meestal niet een medewerkster bij aan de balie. Zijn achter bezig, maar zou prettiger... Goede ruime opzet, door nummertjes automaat duidelijkheid over wachtrij. Bij veel wachtenden springt er meestal niet een medewerkster bij aan de balie. Zijn achter bezig, maar zou prettiger overkomen. Even wachtenden helpen, dan door met medicijnen klaarzetten.