Apotheek medewerker is duidelijk als ik mijn medicijnen ophaal en ik kan altijd vragen stellen waar ik mee verder kan.

Heb het meest goede ervaringen gehad maar ook wel eens een minder goede ervaringen. De minder goede ervaringen voornamelijk in de wachttijd als het druk is, of omdat iemand een vrij lange uitleg... Heb het meest goede ervaringen gehad maar ook wel eens een minder goede ervaringen. De minder goede ervaringen voornamelijk in de wachttijd als het druk is, of omdat iemand een vrij lange uitleg nodig heeft en er niet even een extra balie geopend wordt.

Ik word prettige geholpen en krijg goede uitleg. Ik heb een opmerking mbt het gebruik van de app Medgemak die ik gebruik om medicatie te bestellen. Er is geen bevestiging (in de app of via email)... Ik word prettige geholpen en krijg goede uitleg. Ik heb een opmerking mbt het gebruik van de app Medgemak die ik gebruik om medicatie te bestellen. Er is geen bevestiging (in de app of via email) dat mijn bestelling in behandeling is. Er komt alleen een email als het klaarlicht om afgehaald te worden.

Dellie Roth-op de Hoek

Ben eigenlijk altijd tevreden, ben ook een makkelijk mens met veel begrip b.v. dat de een langer tijd nodig heeft dan een ander.
Verder vind ik ze vriendelijk en behulpzaam als ik wel wat...
Verder vind ik ze vriendelijk en behulpzaam als ik wel wat vraag krijg ik altijd een duidelijk antwoord.

Meestal heel vriendelijk en behulpzaam.
Meeste medewerkers doen moeite voor je

Vlotte afhandeling, duidelijke uitleg en behoorlijk goede bereikbaarheid.

Rob van Beusekom

Altijd correct geholpen. De medicijnautomaat werkt wat moeizaam, maar de code om de automaat te bedienen wordt keurig gemaild. De medicamenten (via Pharmasel) zijn altijd op tijd.