Hele vriendelijke assistentes. Wordt altijd correct en professonineel behandeld en er wordt goed meegedacht in sommige situaties.

Vriendelijke medewerkers en snelle service top

Ik ben tevreden over deze apotheek. Ik ben onvoldoende op de hoogte op welke manier het ziekenhuis, de huisarts en de apotheek samenwerken. Zo lagen nieuwe medicijnen in de apotheek te wachten... Ik ben tevreden over deze apotheek. Ik ben onvoldoende op de hoogte op welke manier het ziekenhuis, de huisarts en de apotheek samenwerken. Zo lagen nieuwe medicijnen in de apotheek te wachten terwijl ik dacht een code te krijgen voor de uitgifte automaat. Heb ik het ziekenhuis moeten vragen nogmaals de aanvraag voor nieuwe medicijnen te sturen, bleek de laatste keer dat ik via de medicijnlijn van de huisarts moest vragen om aanvulling van mijn medicijnen. Op zaterdagen zijn vele winkels de hele dag open, deze apotheek niet.

Tot op heden heb ik geen nare ervaringen met het verkopen/ verstrekken van mijn medicijnen.
Ik werd tot nu toe altijd prima begeleid met de verstrekking van de benodigde medicijnen. Tevens werd er (zoals vandaag) een tip meegegeven over de start van de medicijnen. Verder geen commentaar nodig denk ik.