Bibi

Goede, snelle service

Reviewtitel:

Snelle service, heldere uitleg.

Soekhoe

Goede verzekering, fijne medewerkers. Leven met je mee.

Heel goed geholpen

Fam. Brouwer

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen

Reviewtitel:

Zeer goede ervaring. Afspraken worden nagekomen en zaken worden snel en vakkundig afgehandeld

Albert

Snelle en goede service

Reviewtitel:

De schade die ik via AON gemeld had is meteen in behandeling genomen en zeer snel afgewikkeld. Goede service en duidelijke antwoorden op mijn vragen

R.Guys

Vlotte afhandeling

Reviewtitel:

Alles digitaal afhandelen is ideaal, maar toch nog moeten bellen over iets wat ik niet snapte, vlot antwoord gekregen.

skip

Uitstekende verzekering

Reviewtitel:

uitstekende verzekering gevonden via de consumentenbond.

Sandra

TOP

Reviewtitel:

Moesten door ernstige ziekte van een van de reisgenoten onze reis annuleren. Schade online gemeld en mail gestuurd met de bijbehorende papieren.
Twee dagen erna meteen een mail dat het geregeld...
Twee dagen erna meteen een mail dat het geregeld was en dat het bedrag overgemaakt zou worden. Tevens wenste de medewerker ons sterkte.
Aon is dus niet alleen een goede verzekeraar, ze zijn ook nog menselijk. Daar kunnen een hoop verzekeraars een voorbeeld aan nemen.

Mark

Uitstekend geholpen

Reviewtitel:

Aon Direct heeft ons goed geholpen met de schade die ontstaan is door een grote storm. Het lastige was dat wij deze schade deelte met de buren en wij eigenlijk met twee verzekeraars te maken... Aon Direct heeft ons goed geholpen met de schade die ontstaan is door een grote storm. Het lastige was dat wij deze schade deelte met de buren en wij eigenlijk met twee verzekeraars te maken hadden.
Aon Direct heeft dit uitstekend voor ons opgelost.

Visbier

Uitstekende afhandeling

Communicatie kon beter

Geduldige klant

Contact Aon goed je moet wel geduld hebben en in dit geval eigen initiatief tonen.

Reviewtitel:

Veelvuldig contact hopelijk met goed resultaat.