Rob P

Vlotte afhandeling van schade reisverzekering

Reviewtitel:

Er was een issue met de mobiele telefoon, en met in acht neming van een zeer redelijke afschrijving is er transparant en vlot met de schadeafhandeling omgegaan. Snel en transparant!

Thesis

Schade aan MacBook prima afgehandeld.

Professioneel

Visser

Goede adequate schade behandeling

1e keer en zeer positief

Van der Wiel ​​

Heel erg netjes afgehandeld!

Reviewtitel:

Door Aon werd gelijk een glasherstelbedrijf ingeschakeld. Deze heeft echter gefaald. Na 3 maanden en zelf bellen kwamen we erachter dat het glas wat wij nodig hadden niet leverbaar is. Van Aon... Door Aon werd gelijk een glasherstelbedrijf ingeschakeld. Deze heeft echter gefaald. Na 3 maanden en zelf bellen kwamen we erachter dat het glas wat wij nodig hadden niet leverbaar is. Van Aon hebben we toestemming gehad zelf een glaszetter te zoeken. Het glas was echter nergens te vinden. Het is 1 van de 4 ramen bij de voordeur die kapot is. Van Aon hebben we het geld ontvangen om alle ramen te vervangen zodat het 1 geheel blijft.

Ik 01-2018

Kosten besparing mogenlijk

Snelle service

Hanny van Uden

AON doet wat hij/zij zegt

Reviewtitel:

Heb schade per mail gemaild. Er is daarna geen communicatie meer geweest maar binnen aanzienlijke termijn werd bedrag overgemaakt waar wij recht op hadden

Richard

Een dreun die ik kan navertellen

Reviewtitel:

direct aktie na een telefoontje

T.elkhyari

De beste auto verzekering 👍🏻

Reviewtitel:

Goede en veriendelijk klante service dat kom je tegen wordig heel weinige voor hoe het zo jongs 👍🏻

Jack Cornet

Vulling uit mijn kies

Reviewtitel:

Op vakantie in Oostenrijk vulling uit kies. Naar de tandarts. Aon betaalt.
Appeltje eitje.