wil

Afhandeling schade reisverzekering

Reviewtitel:

duurde erg lang en schade was niet gedekt

AHMPlug

Zeer goed,zoals altijd

Uiterst tevreden

Mila

Prima service. Hier en daar wordt er wel eens onduidelijke info gegeven. Maar voor de rest prima bedrijf en zeer tevreden over de afhandelingen.

Uitstekend

franklin

Pechvogel geluksvogel

Reviewtitel:

mijn cameratas viel uit de auto en zorgde voor een stevige schade. thuis aangekomen heb ik de schade gemeld. AON aan welke bescheiden ik aan moest leveren. Alle bescheiden beschikbaar behalve de... mijn cameratas viel uit de auto en zorgde voor een stevige schade. thuis aangekomen heb ik de schade gemeld. AON aan welke bescheiden ik aan moest leveren. Alle bescheiden beschikbaar behalve de rekening (de camera was een cadeau voor ons huwelijk). verzekeraar was zeer coulant om schade te vergoeden. chapeau

Bas Heidema

Goede snelle afwijkeling en service

Reviewtitel:

altijd klaar voor een juiste oplossing

Jeroen Jeroen

Goede en snelle afhandeling van schademelding
Goede en snelle afhandeling van schade, alleen lange wachttijd aan telefoon

Reviewtitel:

Goede en snelle afhandeling van schademelding na intake, maar wel lange wachttijden (

martijn

Goede en snelle service wat tot een afhandeling leiden.

Reviewtitel:

nadat er was ingebroken hebben we telefonisch gebeld en ons uitgelegd hoe we het konden aangeven en vanuit daaruit ging alles vlot en werd het snel afgehandeld waardoor ik niet anders kan zeggen dat... nadat er was ingebroken hebben we telefonisch gebeld en ons uitgelegd hoe we het konden aangeven en vanuit daaruit ging alles vlot en werd het snel afgehandeld waardoor ik niet anders kan zeggen dat wij zeer tevreden zijn.