Mark

Binnen 2 minuten was mijn vraag beantwoord en extra advies om kosten te besparen

super service

Harjan

Goed product en alles makkelijk online te regelen.
en de chatservice werkt perfect.

Chat werkt het beste

cornelia

Reviewtitel:

voldooende antwoord op de vraag

Robbie T

!

Reviewtitel:

Normaal gesproken ben ik tevereden maar door afgelolen aktie van ik het jammer dat jullie geen contact hebben gezocht en dus zijn jullie een klant kwijt die al 8 of 10 jaar lid bij jullie is

acm schalk

Gelukkig heb ik nog geen gebruik hoeven te maken.

Reviewtitel:

Informatie te laat, met betrekking tot premie betalen.

Scharff

Kreeg het rapport niet verzonden!

Reviewtitel:

De ervaring met de adviseuse was TOP. Het bedrijf AON zou hier iets van kunnen leren.

John Oudman

Ik heb geen problemen met Aon met eerdere zaken maar wel nu met de weinige flexibele meedenken in de corona periode. Heb nu het gevoel van lekker pech.

Heb ik reeds gedaan

Pieter

Aon bestaat niet. Er bestaat een verzameling van bedrijven zoals IAK, Meeus, etc. onder de vlag van Aon. Aon kent dus ook geen pakketkorting, in tegenstelling tot IAK, Meeus, etc. Dat vind ik als... Aon bestaat niet. Er bestaat een verzameling van bedrijven zoals IAK, Meeus, etc. onder de vlag van Aon. Aon kent dus ook geen pakketkorting, in tegenstelling tot IAK, Meeus, etc. Dat vind ik als klant niet leuk.

Reviewtitel:

Aon moet nog een eenheid worden

MvdB

Als eerste ben ik, toen ik uiteindelijk het juiste telefoonnummer gevonden had, uitstekend en heel vriendelijk door de medewerker geholpen. Fijne communicatie en er werd direct de nodige actie... Als eerste ben ik, toen ik uiteindelijk het juiste telefoonnummer gevonden had, uitstekend en heel vriendelijk door de medewerker geholpen. Fijne communicatie en er werd direct de nodige actie genomen.
De website van AON vind ik zeer matig. Moet inloggen via IAK en dat duurt veel te lang (en regelmatig is er storing). Informatie vinden is echt niet makkelijk. Daarom heb ik voor de juiste info dan ook moeten bellen en de medewerker is bij een collega te rade gegaan. Via de website was het gewoon niet te vinden.

Reviewtitel:

Medewerker uitstekend, website en informatie vinden matig