F.Tijbosch

redelijk tevreden

Edel

Geduld

Reviewtitel:

Het duurde te lang en ik moest zelf achter aan

Een ontevreden klant

Uiterst trage afhandeling van de schade

Reviewtitel:

Matig. Het duurde 8 maanden voordat de schade eindelijk was hersteld, na diverse malen er achteraan gebeld te hebben. Indien de kapotte ruit door de oorspronkelijke bouwer vervangen zou worden, was... Matig. Het duurde 8 maanden voordat de schade eindelijk was hersteld, na diverse malen er achteraan gebeld te hebben. Indien de kapotte ruit door de oorspronkelijke bouwer vervangen zou worden, was de vergoeding beperkt. Wij gingen daarom met het aanbevolen herstelbedrijf verder, maar deze was eveneens traag in de opvolging. Er is nu wel een kleurverschil in de verschillende glaspanelen. Of dit niet het geval zou zijn, als de oorspronkelijke bouwer was ingeschakeld, is de vraag. De afhandeling was echter zeker sneller geweest.

EMS

Goede schadeafhandeling na verlies sieraad.

Goed maar tijdrovend

Anja

Slechte kennis van het personeel

Reviewtitel:

slechte kennis van het personeel, en een heel onduidelijke overzicht van de facturen, bedragen dubbel dan weer eraf dan weer erbij,.....

Cornelia Goddijn

Prima geholpen

altijd goed

J.S. Den Haag

Nazorg reparatie

Reviewtitel:

Na vervanging van de HR ruit, bleek bij een energiescan dat er gewoon dubbel glas is geplaatst. Na de melding in februari is de zaak nog steeds niet opgelost (juli). Volgens de glaszetter is HR... Na vervanging van de HR ruit, bleek bij een energiescan dat er gewoon dubbel glas is geplaatst. Na de melding in februari is de zaak nog steeds niet opgelost (juli). Volgens de glaszetter is HR gelijkwaardig aan dubbel glas.

Pm

Wachttijd

Reviewtitel:

Wanneer je eindelijk contact hebt gehad gaat de afhandeling redelijk snel.

Chris van Leeuwen

Jammer dat ik zelf moest aandringen op in mijn geval wat coulance toe te passen omdat ik dit terecht vond omdat ik nooit eerder iets heb geclaimd en het nu toch om een kleine maar vervelende schade... Jammer dat ik zelf moest aandringen op in mijn geval wat coulance toe te passen omdat ik dit terecht vond omdat ik nooit eerder iets heb geclaimd en het nu toch om een kleine maar vervelende schade betrof

Matig