M

Indien u dit leest omdat u AON overweegt als verzekeraar, DOE HET NIET
3 jaar een opstalverzekering bij ze gehad, inmiddels gelukkig weg, al was dat niet eenvoudig.
* Na afloop van de...
Indien u dit leest omdat u AON overweegt als verzekeraar, DOE HET NIET
* Na afloop van de verzekering werd ik nog een extra maand onterecht geincasseerd. Hun "klantenservice" gaf mij gelijk, en zei dat ik de incasso moest storneren. Vervolgens nog 2 keer opnieuw geincasseerd. Weer gebeld, werd ik doorverwezen naar hun financiele afdeling. Zij wilden niet reageren, en schreven kennelijk een bericht in mijn "digitale postvak" op hun site, waar ik geen toegang toe had, want ik had geen verzekering meer. Om het via de telefoonmedewerkers te regelen bleek onmogelijk dus ik heb na meerdere aanmaningen maar hun onterechte factuur betaald om van het gezeik af te zijn. Ik geef ze inmiddels liever onterecht die 24 euro dan nog een keer uren te wachten aan de telefoon. Ik gooi de handdoek in de ring.

Dus als je AON wil bereiken telefonisch, zorg ervoor dat je de komende paar uur niks te doen hebt want je gaat extreem lang in de wacht staan en voortdurend van t kastje naar de muur gestuurd worden.

Ook sturen ze al hun berichten naar je digitale postvak, wat een hel is om te bereiken, elk bericht van ze te lezen daar ben je minstens een kwartier voor bezig.

En oja ze hebben in een tijdsbestek van 3 jaar mijn premie verdubbeld, van 12 euro naar 24 euro. Niet op voorhand iets over verteld, en geen berichtgeving

Dramatisch slecht

Ramon

AON heeft duidelijk personeelstekort. Ben verzekerd bij IAK, dat recent is overgenomen door AON. Er zijn enorme wachttijden bij de telefoon en er is gewoon geen reactie op vragen via de mail. Ik heb... AON heeft duidelijk personeelstekort. Ben verzekerd bij IAK, dat recent is overgenomen door AON. Er zijn enorme wachttijden bij de telefoon en er is gewoon geen reactie op vragen via de mail. Ik heb een autoschade opgelopen door iemand die niet goed kon inparkeren. Een simpele aansprakelijkheidstelling bij deze autoschade is na 2 weken nog niet gedaan, de reactie als je iemand van AON aan de telefoon krijgt: "hopelijk kan dit volgende week gebeuren".

Reviewtitel:

Lange wachttijden en actie ondernemen op autoschade is zeer langzaam

Harm

Perfecte schadeafhandeling voor een hele nette premie !!!

Perfect

Dhr. Koper

Bijna een jaar lang een lekkage, een huis vol troep en in de huiskamer een nooddouche.

Reviewtitel:

Heeft veel te lang geduurd, pas na een in gebreke Stellings brief. Kon het ineens wel allemaal sneller.

RDJ Krommenhoek

Prima afgehandeld.

Reviewtitel:

Je leert een verzekering kennen als er eens een schade voorkomt en die goed wordt afgehandeld.

Geen ik geen toestemming voor

Ik heb een hele slechte en nare ervaring met jullie

Reviewtitel:

Een schade die ik heb gemeld

Dick Zevenhuizen

In eerste instantie een Babylonische verwarring (door al die verschillende partijen), maar al doende leert men.

Reviewtitel:

Klantvriendelijk en goede communicatie.

Tyler

Langzame afhandeling