7.9/10
8.3/10
Bezorgsnelheid
Informatie over de status van de bestelling
8.5/10
Reactiesnelheid klantenservice

Jaap

Prima producten en op tijd binnen

Niet super veel keuzemogelijkheden, maar wel goed spul

Meer productvarianten aanbieden

Het boek dat ik besteld was verrassend mooier dan dat het op de computer was. en was ook prima op tijd bezorgd. dank.

het kunnen omzetten van de ene format naar andere. zou mij enorm geholpen hebben toen later ontdekte dat ik 30.30 moet hebben in plaats van 20.20. bij afwezigheid van het omzetten moest ik het boek opnieuw samenstellen

Albert

Makkelijk programma, fijn dat je off-line je fotoboek kunt klaarmaken. En, het resultaat is prachtig.

Offline kunnen werken, leuke formats. Heldere communicatie; kwaliteit foto, uploaden etc.

Programma gaf regelmatig aan dat resolutie minder was, maar in de print niets van te merken.
Bij het maken van een achtergrond bij de fotoos vond ik de mogelijkheid om de foto te vervagen lastig te vinden/uit te voeren. Het is wel gelukt, maar had ook qua voorbeeld beter gekund. Op de print is de achtergrond nadrukkelijker als bedoelt en getoond in beeld.

Erg goede ervaring. Prettige tool om het product samen te stellen, overzichtelijke website.

Klantenservice was correct en snel bij aanvraag van een afwijking in standaard product....

Snelle en duidelijke klantenservice. Beloftes worden nagekomen

Als je het programma voor het eerst gebruikt is het echt zoeken. Niet echt gebruiksvriendelijk. Hier ging het om het bestellen van vergrotingen.
Echter eenmaal gevonden is het erg fijn. Vooral...

Goede service, nadat ik nog vragen had. Daarnaast had de postbode het pakket dubbelgevouwen waardoor mijn foto's gekreukt binnen waren gekomen. Nadat ik contact had met de fotoservice, is er meteen gereageerd en zijn er nieuwe foto's opgestuurd.

Als je meerdere uitvergrotingen wilt bestellen, moet je weer helemaal naar het begin scherm. Als je het programma voor het eerst gebruikt is het echt zoeken en niet erg gebruiksvriendelijk

Michelle

Hele goede ervaring met het maken van een gepersonaliseerde verjaardagkalender! Makkelijk programma, werkt erg fijn

Veel variatie mogelijkheden met onder andere de clip-arts erbij. Leuke randen en echt heel fijn om mee te werken.
De maanden zijn onderaan geplaatst waardoor je horizontaal gemaakte foto's groot kunt laten. Dat is bij andere programma's niet (meer) het geval. Dus dat is echt jullie sterkste punt.

Alleen de voorste bladzijde heeft de mogelijkheid voor een gekleurde achtergrond. Ik zie graag dat ook de andere pagina's, de maanden dus, ook een leuke achtergrond kunnen kiezen/ krijgen. Ik heb het zelf via een omweg voor elkaar gekregen, maar dit zou echt veel makkelijker kunnen.
Tevens enige flexibiliteit met de kaders zou makkelijker zijn. Nu blijven ze bv als dikke rand waardoor de foto zelf teveel erachter verdwijnt.

F. JANSEN

Geweldig om zo eenvoudig een fotoboek samen te stellen.
Uploaden en zeer snel een prachtig fotoboek thuis.
Wat een perfecte kwaliteit..
Ben zeer tevreden.

Kwaliteit
Levertijd
Verzending

Duidelijke instructies, snelle en professionele afhandeling !

Duidelijk en snel

geen !

Super slecht. Foto werd verzonden in normale envelop waardoor hij beschadigd was. Hoe moeilijk is het om in een envelop met karton te verzenden??

Reactie ANWB Fotoservice:

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat u de foto zo heeft ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik ga via uw mail adres contact met u opnemen, en dan gaan we een passende oplossing bieden.

Vriendelijke groet,
Team Fotofabriek

Piet Melief

kwalitatief goed product snel geleverd.

nvt