7.9/10
8.3/10
Bezorgsnelheid
Informatie over de status van de bestelling
8.5/10
Reactiesnelheid klantenservice

Michelle

Hele goede ervaring met het maken van een gepersonaliseerde verjaardagkalender! Makkelijk programma, werkt erg fijn

Veel variatie mogelijkheden met onder andere de clip-arts erbij. Leuke randen en echt heel fijn om mee te werken.
De maanden zijn onderaan geplaatst waardoor je horizontaal gemaakte foto's groot kunt laten. Dat is bij andere programma's niet (meer) het geval. Dus dat is echt jullie sterkste punt.

Alleen de voorste bladzijde heeft de mogelijkheid voor een gekleurde achtergrond. Ik zie graag dat ook de andere pagina's, de maanden dus, ook een leuke achtergrond kunnen kiezen/ krijgen. Ik heb het zelf via een omweg voor elkaar gekregen, maar dit zou echt veel makkelijker kunnen.
Tevens enige flexibiliteit met de kaders zou makkelijker zijn. Nu blijven ze bv als dikke rand waardoor de foto zelf teveel erachter verdwijnt.

F. JANSEN

Geweldig om zo eenvoudig een fotoboek samen te stellen.
Uploaden en zeer snel een prachtig fotoboek thuis.
Wat een perfecte kwaliteit..
Ben zeer tevreden.

Kwaliteit
Levertijd
Verzending

Duidelijke instructies, snelle en professionele afhandeling !

Duidelijk en snel

geen !

Super slecht. Foto werd verzonden in normale envelop waardoor hij beschadigd was. Hoe moeilijk is het om in een envelop met karton te verzenden??

Reactie ANWB Fotoservice:

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat u de foto zo heeft ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik ga via uw mail adres contact met u opnemen, en dan gaan we een passende oplossing bieden.

Vriendelijke groet,
Team Fotofabriek

Piet Melief

kwalitatief goed product snel geleverd.

nvt

Mark Schaareman

Als enige tot nu toe die in 1 werkdag levert een goede kwaliteit

Achtergrondkleuren zijn lastig in te vullen. Ook een duidelijker voorbeeld is wenselijk

Duidelijke instructie voor verjaardagskalender

nee

nee

Jammer dat de foto's via fotofabriek worden gemaakt . Deze maakt naar mijn ervaring de foto's wat fletser.. Vorig jaar ook fotoboek bij besteld en ook spijt van.

Aanraden andere ontwikkelaar

Bestel proces en foto bewerken waren goed. Jammer dat de enveloppe tijdens de verzending klem was komen te zitten en er een kleine vouw in de foto zat bij levering.

Snelle service

1. Stuur de foto's in een koker of een stevigere enveloppe.
2. Stuur bij de mail dat de order is verzonden automatisch de track & trace code mee, dat maakt het leven voor de
ontvanger een stuk gemakkelijker

Zeer goed