Jean Paul Mertens

Goed, nog steeds zoals in de beginjaren

Accurate info over producten en stock

Bart Metten

Correcte levering en snel en open voor vragen van de klant.

er wordt melding gemaakt van componenten die op stock zijn of waar levertijd voor nodig is. Je weet dat je bestelling er compleet gaat aankomen.

misschien een nog uitgebreider gamma aan produkten?

Diflexmo

Snelle service na het bestellen.

Snelle service na het bestellen.

Bert Van den Berghe

Perfecte service ! Geleverd zoals beloofd werd, materiaal dik in orde. Top !

Snel en correct !

Automate-IT gcv

Snelle levering, goeie producten. Zeer vlot geholpen als het dan toch eens -uiterst ongewoon- mis liep!

Bestel al vele jaren bij Antratek. Altijd een heel mooi assortiment beschikbaar. Snelle levering. Vorige week voor de eerste keer eens iets misgelopen met de levering. Dag nadien was dit al... Bestel al vele jaren bij Antratek. Altijd een heel mooi assortiment beschikbaar. Snelle levering. Vorige week voor de eerste keer eens iets misgelopen met de levering. Dag nadien was dit al rechtgezet. Top!

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

UPS is mijn persoonlijke eerste keuze, na DHL. PostNL vermijd ik als de pest!

Maarten Baert

Correcte afhandeling van bestelling en goed verpakt verzonden.

Jos Jacobs / Grafisoft

Raymond Fluyt

Correcte en snelle levering

Alfons Van Daele

Over het algemeen ben ik tevreden - Zie een opmerking hieronder.

De bestelling werd geleverd met DPD in een parcelshop. Waarom niet de mogelijkheid voorzien om de bestelling met de post te laten leveren? Zodat ik dit kan ophalen in het dichtsbijzijnde... De bestelling werd geleverd met DPD in een parcelshop. Waarom niet de mogelijkheid voorzien om de bestelling met de post te laten leveren? Zodat ik dit kan ophalen in het dichtsbijzijnde postkantoor. Ik vind het altijd vervelend om thuis te moeten zijn omdat ik een pakje verwacht. Dan is een parcelshop al een goede tussen oplossing. PS. Ik was niet zo tevreden over de afhandeling in dit afhaalpunt. Ze vertelden me eerst dat het pakje nog niet was toegekomen, maar achteraf bleek dat ze Antratek als mijn naam hadden gelezen!

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Ik had bij mijn weten geen keuze tussen deze verzendmethodes. Maar ik kan me vergissen.